14.5.15

Iki renkli cezerye

Cezeryeyi birde böyle iki renkli yapmaya nedersiniz…?
iki renkli cezerye

IKI RENKLI CEZERYE

Malzemeler 2 paket bisküvi- ince çekilmiş
250 g havuç rendesi (yaklaşık 3 bardak)
4 yemek kaşığı şeker
yarım kâse ince çekilmiş badem
1 dolu yemek  kaşığı kakao
1 bardak su
1 vanilya şekeri
Yapılışı:
1) Havuçlari soyup rendeleyin  şeker ile birlikte ve suyu ekleyerek kaynatmaya bırakın..Iyice yumuşayınca suyunuda çekmis olacaktır..Eger gerekirse fazla suyunu süzün.
2)Havuçları el blenderi veya robotta püre haline getirin.Bademi ekleyin.
3)Bisküvileri ekleyip karıştırın.Son olarak vanilyayı ekleyin.
4) Malzemeyi  ikiye bölün ve diğer yarısına kakao ekleyin.Kakaolu hamura sert olmaması ve diğer hamurla aynı kıvam olması için bir kaşık süt ekleyin..
5)Streç folyonun üzerinde kakaosuz olanı  ister elinizle ister merdane yardımı ile  ince açın..Bunun için ikinci bir folyodan faydalanabilirsiniz.
6)Kakaoluyuda yine aynı usulde açıp iki hamuru üst üste gelecek şekile getirin.
7)Geniş yerinden başlayarak dikkatlice ve sıkı bir şekilde rulo yapın ve sıkıca sarın.
8)Buzdolabında bir gece beklettikten sonra folyodan çıkarıp dilimleyin.
iki renkli cezerye
Hazirlama süresi 30 dakika.
Bekleme süresi 1 gün

21 yorum:

canimçektipişirdim dedi ki...

vurulunmayacak gibi değil harika gerçekten ellerine sağlık cnm..

Aycan dedi ki...

Aynen bende cefa hayatta görmüştüm ve bir gün kes,n yapacağım.

Çok güzel görünüyor.Sevgilerimle;

Hayatın Tatları dedi ki...

kesinlikle kusursuz olmuş ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Ben de vurulmuştum Hayat Cafe'de görüp,fakat yapmaya fırsatım olmadı henüz.:)
Çok güzel gözüküyor hakikaten,ellerinize sağlık..
Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Serap'cım görüntü enfes ellerine sağlık.Mutlu haftalar öpüyorum.

peynir hösmelimi dedi ki...

Görüntü mükemmel canim ellerine saglik.
Simdi tarife bakmaya gidiyorum sevgilerle.

Adsız dedi ki...

Bu tarifi sevgili Meliha'nın bloğunda görünce ben de vurulmuştum. Harika görünüyor. Ben de denemeliyim bunu kesinlikle. Ellerine sağlık.

Pasta sarayim dedi ki...

Bu neeeeee...Serapcigim,harika bir sey bu.Havuclu top yaparim da böylesi
süper birsey.Ellerine saglik canim benim,kesin denemeliyim.Sevgiler..

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

nefis bir tarif, harika bir doku ve sunum olmuş ellerinize sağlık....

kalpkurabiye dedi ki...

sizinle aynı duygular içerisindeyim bu tarif için Serap Hnaım:) yoğunluktan fırsat bulamasam da tarif defterime eklediğim denemek için can attığım tariflerden:)
ellerinize sağlık:)

Unknown dedi ki...

Canım deneyip,beğenmene inan çok sevindim.Harika görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Saglıklımutfak dedi ki...

Serapcım nefis duruyor bende sende gördüm bayıldım. Not aldım canım. Ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Cezeryenin bu seklini görmemistim harikaa olmus, Hayat Cafenin de seninde ellerinize saglik canim.Öptümm

Tümay Öztürk dedi ki...

Ewet bende ilk hayat cafe de gördüğümde hemen not almıştım. Ellerine sağlık nefis duruyorlar:)

Eya dedi ki...

Ama grecekten sahane bir görüntü...ellerine saglik arkadasim...sevgiler

zehra

Tijen dedi ki...

Görüntü muhteşem gerçekten Serap'cığım (geçen gün Kandil kutlamana hemen yanıt veremediğim için kusura bakma ne olur, çok yoğundum.)

zeymurancafe dedi ki...

harika bir goruntu değil mi bende hayat cafe de gormus ve çok begenmiştim,siz de çok güzel yapmışsınız ne diyeyım ikinizin de ellerıne sağlık

sevimin sayfasi dedi ki...

süüper bir görüntü bu canim,
bakmaya doyamadim, bende denemek istiyorum
ellerine saglik serapcim

memolininannesi dedi ki...

karpuz peynir zeytin nasıl olur acaba dedimm..
yeni tatlara neden bu kadar kapalıyım..
görüntüsü bile ben burdayım diyorken üstelik..
elinize sağlık

Perilersofrasi dedi ki...

Goruntu ve tarif sahane, deneyecegim mutlaka, bu arada su an Turkiyedeyim Serapcim, Berline gelince aramaya calisacagim.Istanbuldan sevgiler..

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Sevdiğim lezzetler bir arada..:) Ellerinize sağlık...