28.5.14

1 yas pastasi

Geçen sene  Mete'mizin doğum kurabiyeleri hazırlamıştım..Bir yıl çabucak geçti ve 1. doğum günü kutlamalari hazırlıklari başladı...Annesi gökkusağı temali bir parti düzenlemek istediğini söyledi...
Pastanin iç görünümüne beraber karar verdik..Dışını ise içinin cok renkli olmasi sebebi ile daha sade tutmaya karar verdik...
Foto 4

Foto 3 Kopie 2 FotoPastanin yanına sürpriz olarakta 1 şeklinde kurabiyeler hazırladım...
Foto 4 Kopie
Annesi çok güzel bir organizasyon ile mükemmel bir doğum günü partisi hazırlamıştı...Gelen misafirler hem ikramlardan hemde giderken ellerine aldıkları sürpriz paketlerden cok memnun ayrıldılar..
Foto 1 Kopie Foto 3
Pandispanyayı  gökkusağı renginde hazırladım..Ara kreması ise limonlu yaptım...
Foto 4 Kopie 2Foto 3 Kopie
FotoFoto-1
Mete'ye yeni yaşında mutlu ve sağlıklı bir yaşam dileklerimizle....

7 yorum:

nesrin dedi ki...

Serap ablacigim bunlar harika olmus, ellerine saglik.

deeptone dedi ki...

heeey meraba deniz'de gördüm de hani mimleri sölemişsiniz. bakın benim blogda mimler ödüller hızla devam ediyor işteeee. sizi de mimlerim ki bi araaaa. ne hoş pastalarınız amaaa :)

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş Serap,bayramın kutlu olsun.
Müvit

OnYüzMilyonOje dedi ki...

Cok guzel bir kutlama olmus belli ki. Muhtesem gorunuyor hersey.:)

GuRBeTCi dedi ki...

ellerinize saglik hersey cok güzel görünüyor...
seker hamurunu nerde bulabilirim berlin de ve bardaklarla su siselerinin uzerlerindeki fotograflari nerde yaptirabilirim bilgi alabilir miyim? Tesekkurler
Özgül

bir dilim bir tutam dedi ki...

Özgül hanim
Berlinde artik her yerde seker hamuru satiliyor…Ben Tolle Torten dan aliyorum..Ama Reichelt Edeka Kaufland da bile bulabilirsiniz..Xenos tada var ama tadi ve kalitesi hic iyi degil..Bardakta ki yazilara gelince onlari ben yapmadim..Evsahibi kensisi hazirlamisti…Copy shop veya Matbaalara bir sorun derim...

GuRBeTCi dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum Serap Hanım verdiğiniz bilgiler için, mutlu kalın...