4.9.13

Kirmizi güllü nikah pastasi ve kurabiyeleri

Son günlerde epey bir pasta yayinladim.Biliyorum…!
Ama Agustos ayi icin tam 9 tane pastam vardi….Bu sebebten farkli tarifler yapmaya hic vaktim olmadi…Bu pastalarin icinde bir tanesi vardi ki, severek özenerek hazirladim…Nede olsa uzun senelerdir can dostum dedigim arkadasimin oglunun nikah töreni icindi…Gecen sen söz kurabiyelerini de ben hazirlamistim..Ve gelin adayini hic tanimadigim halde nedense kirmizili bir kurabiye hazirladim…Megerse gelin hanimin en sevdigi renk imis…
Herhalde bu sebebten de olacak ki,arkadasim bana Nikah icin internete  kirmizi ve güllü  bir pasta gördügünü ve benden böyle birsey istedigini söyledi…Bende seve seve hazirladim….Ayrica nikahtan sonra dagitilmak üzere pastaya uygun da kurabiyler hazirladim..Genc ciflere mutluluklar diliyorum...


Kirmizi güllü nikah pastasi





Güllü Nikah pastasi….
Kirmizi güllü nikah pastasi

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Serap'cım tek kelimeyle harika elleri
ne,emeğine sağlık,sevgiler...

nesrin dedi ki...

bütün pastalarin birbirinden güzel Serap ablacigim, ellerine saglik.

Denizin Tuzu dedi ki...

Rengi,görünümü harika...Eminim lezzeti de öyledir.Ellerine sağlık.

Eya dedi ki...

Canim Serapcigim...cok ama cok begendim arkadasim. Emegine, gönlüne saglik, Alacati´dan sevgilerimle