4.8.13


Arzu gezi blogu-GEZGICLER- olan ve severek takip ettigim bir arkadasim…Ayni sehirde yasadigimizi ögrendigimizde temelli dönüs arifesinde idi….Böylelikle kendisi ile tanisamadan Türkiyeye geri döndü.Sonra ara sira geldi ama bu seferde ben yoktum..
Tabiki hem akrabalari burada yasadigindan, hemde güzel Bir Meksika restoranlari oldugundan senede en az bir kere cici kizlarinla geliyor…...Bu tatilde de burada olduklarini söyleyince kizlarinla birlikte bir minik piknik tarzi birseyler düzenleyip hosca vakit gecirdik..O gün büyük kizinin bir kac gün sonra dogumgünü oldugunu ögrenince kendisine bir sürpriz pasta hazirlamak istedim…Lego yu cok sevdiginden lego temali bir pasta hazirdim…Sevgili Dila'ya uzun ve saglikli bir yasam diliyorum...







5 yorum:

nesrin dedi ki...

Askolsun Serap ablacigim, demek bizsiz yaptiniz!
Saka bir yana pasta cok cici, ellerine saglik.

Güloanne mutfakta dedi ki...

Canım Farkındamısınız acaba facebook çıkalı blogculuk yok oluyor ,görüyorum ziyaretler azaldı yorumlar yok denecek kadar az, ben çok üzülüyorum şahsen. Blogculuğu bitirmeyelim yok etmeyelim arkadaşlar ziyaretlerimiz eskisi gibi hep olsun diyorum . İyi bayramlar, sevgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Ah Güloanne ah....Büyük bir heyecan ile ciktigim bu yolun gecen yillarda sekteye ugramasina aldrimayip ilk gün heyecani ile yayina devan eden ben.......ben bile yayin aralarini epey bir actim....Ziyaretci sayisi yok denecek kadar az...gelen bir iki yorumda tanidiktan bir nevi vefa yorumu gibi bir sey...
Dün yayinladigim pastaya facebookta daha cok tiklandi...Cünkü bir parmak vurmak yorum yazmaktan daha cabuk ve kolay....Sunu da belirtmeliyimki Facebook hesabim daha cok es dost.....durum böyle olunca blogumu sürdürmeye devam ettirmekle direnen ben bile iyice bosverdim...Yeni tarifler arayisini coktaaan biraktim...hevesim kalmadi...Yazik cok yazik.... Sevgili Haticede durumu coktan farkina varmis olacak ki etkinligi bitirdi....o biraz olsun biraz heyecan veriyordu...Beni ziyaret ettigin ve yorum yazdigin icin tesekkürler.....

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Öncelikle ellerinize sağlık, bu yaptığınız resmen bir sanat, kutlarım.

... ve Çocukluğumuzdaki bayramları özlemle anımsayarak, siyah ayakkabılarım yanı başımda, yeni gömleğim yastık altında, alacağım oyuncak ve bayram paralarının heyecanı ile, ailece ve sevdiklerinizle bayramınızı
kutlarım.

Sevgiler

Gezgiçler dedi ki...

Sevgili Serap;
Gercektende cok guzel bir pastaydi. Dila ilk kez bir dogumgunu pastasina bu kadar sevindi ve sevdi. Tabii onun kalbinde actigin ozel yeri anlatmama gerek yok....
Blog olayi hakkinda tum yorumlarina katiliyorum, ben de cok hevesle baslamistim bu ise ama bu aralar insanlar face ve instagrama yoneldiler. Bende elimden geldigince bloguma eklemelerde bulunmaya calisiyorum...