9.7.13

bebek kurabiye

Bir arkadasimin ogluna hazirladigim bebek kurabiyeleri...
picstitch-3

12 yorum:

Nehir Butik Pasta dedi ki...

çok şık ellerine sağlık

tatlı sefam dedi ki...

cok guzel olmuslar elıne sağlık

nesrin dedi ki...

Cok ciciler, ellerine saglik Serap abla
Hayirli ramazanlar
nesrin

Oglak Kizlari dedi ki...

Süperler, eline sağlık.

Bayılmış anne

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim. Sevgilerimle, Ramazanin mübarek olsun..

Eya dedi ki...

Ay cok begendim arkadasim. Renkler, titiz calisman...cok güzel olmus bu kurbisler, ellerine saglik.

kalpkurabiye dedi ki...

emeğine sağlık ablacım..
hepsi birbirinden özenli ve şık..

Aysel dedi ki...

Maviş maviş pek güzel olmuşlar. Ellerine sağlık canım sevgiyle...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Bu muntazamlığına özenine hayranım serapcığım
Bambaşka bir kulvarda harikalar yaratıyorsun

Ellerine sağlık canım
Hayırlı ramazanlar diliyorum

Lezzet Taneleri dedi ki...

Harika görünüyorlar...Bayıldım...Bloğunuzu beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim.
http://lezzettaneleri.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Çooookk teşekkür ederiz bu harika kurabiyeler için. Hem mükkemmel görünüyor hemde tadları lezizdi...
Sevgiler, Mete'nin annesi :)
P.S. Ben burda yeni gördüm resimleri

bir dilim bir tutam dedi ki...

Ayyy ayy ayy kimler gelmis ve yorum birakmis….Afiyet olsun Zeynepcim…