27.1.13

Brocoli kizartmasi

Fırınlanmış brocoli...
Bir tanıdığımdan aldım bu tarifi...Ben genellikle brocoliyi buharda pişirirdim.Fakat bu pişirme tarzını da çok beğendim....Çok az bir yağ ile kızartma tadında hoş bir şey oldu ...
Brocoli

FIRINDA BROCOLI KIZARTMASI

Malzemeler:
1 kg brocoli
biraz zeytinyağı
2 diş sarımsak
Tuz,karabiber,kırmızı toz biber

Hazirlanışı:
Brocolileri yıkayıp 1,5  2 cm lik dilimler halinde  kesin.
Bir kapta zeytinyağını , baharatları ve ezilmiş sarımsakları karıştırın.Bu karışımı brokolilerin üzerine döküp yağlı kağıt yayılmış fırın tepsisine yayın.Önceden ısıtılmış orta hararetli fırında yaklaşık yarım saat pişirin.
Sarımsaklı yoğurt eşliginde  ikram edin...
Brocoli

6 yorum:

Ferkay dedi ki...

Çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık. Sayfan çok güzel olmuş Serapcım..

Eya dedi ki...

Arkadasim, bende en sevdigim sekilde buharda hafif diri birakarak tüketmeyi seviyorum, ama firini da denemem lazim... degisiklik.Ellerine saglik, sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Serap'cigim, hersey, her zaman ki gibi cok guzel gorunuyor.
Sevgi ve selamlar Texas'dan :)...

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Serapcım, brokoliler çok hafif ve sağlıklı olmuş.
Ben de bu sıralar kilolardan kurtulmak için fırında kızaran sebzeler ile diyet yapıyorum.
nefis görünüyor, ellerine sağlık sevgiler Adana'dan.

Disalce dedi ki...

harika harikaa...ellerine sağlık..bende brokoliyi çok severim ve hep haşlayarak yerim.bu şekildede denemek lazım...bu arada fotoğraflar harika....ellerine sağlık.

zeymurancafe dedi ki...

fırında hıc denemedım cok güzel gorunuyor ellerıne sağlık