15.9.12

zeytinli kek


7156615337_fe4bb25bc6_z
ZEYTINLI KEK


Malzemeler:
4 yumurta
2 su bardağı un
1 su bardağı mısır irmiği
1 bardak yoğurt
1 bardak sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
biraz tuz
bir avuç ayıklanmış zeytin
bir avuç beyaz peynir
dereotu,kekik,nane,karabiber

Hazırlanışı:

Yumurtalari bir kapta köpürene kadar çırpın.Oda sıcaklığındaki yoğurdu ekleyin.Yağı katıp karıştırın.Kabartma tozu ve unu eleyerek mısır irmiğini ise öylece içine koyup bir iki karıştırın.
Zeytini,küp küp kesilmiş beyazpeyniri ve baharatları ekleyin.
Yağlanmış ve un serpilmiş kalıba harci koyup orta hararetli fırında (170 dereceli) 40- 45  dakika pişirin.
7341857430_02b347f859_z

23 yorum:

mine dedi ki...

ah yerim ben bu güzelliği çayın yanında nefis

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ellerinize sağlık,çok severim zeytinli lezzetleri..ekmeke kıvamında bir kek olmuş..Kaydını aldım..sevgiler..

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

yine çok güzel bir lezzet, ellerine sağlık...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Nefis bir kek ellerine sağlık canım.
Bende bir başka arkadaştan alarak yapmıştım,Gerçekten nefis bir lezzet:)
Sevgiler...

LeylaK dedi ki...

Hay maşallah, nasıl bir dokusu var öyle, müthiş olmuş....

Pasta sarayim dedi ki...

Enfes bir sey,cayla birlikte kahvalti yerine gecer bana.Ellerine saglik Serabiiim.

mutfagabuyrun dedi ki...

zeytinli de harika olmuş canım.görüntü nasıl lezzetli olduğunu gösteriyor.ellerine sağlık.sevgiler.

sare dedi ki...

Nefis görünüyor, ellerinize sağlık.
Mısır irmiği yerine ne olabilir, burada yok herhalde?
Sevgiler.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sarecim misir irmigi yerine bugday irmigi ekleyebilirsin.Ama hic irmik katmak istemiyorsan onun yerine un ilave edebilirsin.
Sevgiler

LEZZETİKRAM dedi ki...

ellerinize sağlık ben birde biberiye koyuyorum ,nefis oluyor :)

u.aydin dedi ki...

serapcigim ben bayildim bu keke ellerine saglik,tuzlu olmasi da iyi hani benim icin,sevgilerle..

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sedacim güzel fikir...Birdahaki sefere denemek isterim.

bir dilim bir tutam dedi ki...

sevgili U.Aydin Ziyaretin ve yorumun icin tesekkürler...

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık ablacım..
nefis görünüyor kekin:)
sevgiler..
mutlu akşamlar:)

Oglak Kizlari dedi ki...

Çok ilginç.
Mısır irmiği hiç duymadım ben.

Ellerine sağlık.

Cahil Çiğdem

LEZiZ DÜSLER dedi ki...

Cayin yaninda sevdigim lezzetlerden birisi güzel ellerine saglik Serapcim...

Saglıklımutfak dedi ki...

Kek deyince hep tatlı lezzetler gelir aklımıza ama esasında tuzlular da bir o kadar yakışıyor değil mi Serapcım. süper gözüküyor. Ellerine sağlık. Sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim... Sevgili Hilalin dedigi gibi neden kekleri hep tatli yapariz... Tuzlu kekler de sahane lezzetli oluyor... Bu tarifin tam benim ogluma göre... Deneyecegim.. Sevgilerimle güzel arkadasim...

Unknown dedi ki...

Serab abla kokusu burnuma kadar geldi...çok severim bende bir tarif vardı seninkinide denerim....eline sağlık fotoğraflarda hoş...

sibelyalcincom dedi ki...

Harika görünüyor ellerinize sağlık:)

Aybike Ceylan dedi ki...

Serap'cigim, her zaman ki gibi istah acici bir tarif, ellerine saglik.

Sevgi ve selamlar..

Mutfak Havlusu dedi ki...

Çok cici ve güzel görünüyor ya,lezzeti kesin güzeldir ama fotoğraflar çok tatlı!
:-)
ellerinize sağlık.

fatma dedi ki...

ZEYTİNE BAYILIRIM.helede poağaça ve keklerin içinde ise çok güzel börünmüş en kısa sürede deniycem