25.4.12

Acılı kabak salatası


acili kabak salatasi
Taze kabak, nane ve acı biberle hazirlanan ve içinde mozarella peyniri olan yine bir Jamie  Oliver tarifi..Bayiliyorum bu ahçiya……


ACILI KABAK SALATASI
2-3 orta boy kabak
1 taze acı biber
1 limon suyu
7 yemek kasığı zeytinyağı
biraz taze nane
Tuz,tane karabiber

Kabaklari bir soyacak ile ince ince şeritler halinde her tarafindan  dilimleyin.Bu işlemi çekirdekli  kısımları gelene kadar yapın.Çekirdeklerini kullanmayın.
Limonsuyuna zeytinyağını ve çok ince doğranmış acı biberi ve yine ince ince dogranmış nane yapraklarini katın..
Tuz ve cekilmis tane karabiberi serpin.
Bu sosa kabaklari ekleyin ve karıştirin…Bir kaç dakika çekmesi için bekleyin.
Son olarak mozarela peynirini ekleyip servis edin.

15 yorum:

mine dedi ki...

koyu kısımları patlıcan sandım ilk bakışta ellerine sağlık bu arada jamie bir numara bence : )

www.haydi-sofraya.blogspot.com dedi ki...

çok güzel görünüyo ellerinize sağlık bu arada bende blogspota yeni katırldım ziyaretinzi beklerim

Pasta sarayim dedi ki...

Süper bir salata,ellerine saglik Serap'cigim..Ben en iyisi tatli biberle yapayim;)))))

u.aydin dedi ki...

Çığ kabak değil ama ızgara kabakla harika bir lezzet olacağını düşünüyorum:))ama boyle de super gorunuyor ellerine sağlık hayatım.

Oglak Kizlari dedi ki...

Zamanı gelince kesin yapacağımdır.
Ellerine sağlık.

Kopyacı anne Çiğdem

zeymurancafe dedi ki...

degısık guzel bır salata olmus ellerıne sağlık canım

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Çok farklı ve harika bir salata olmuş. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

sevimin sayfasi dedi ki...

süper bir görüntü.. ellerine saglik serapcim

sare dedi ki...

Fotoğrafı muhteşem görünüyor. Salatanın da lezzetli olduğu muhakkak. Ellerinize sağlık.
Daha kabak yemeye başlamadık, tarla çıknca mutlaka yapacağım.
Çok sevgiler.

nazlı dedi ki...

girit usulü kabak salatasına benzettim. yaratıcı bir tarif gerçekten. elleriniza saglık

Unknown dedi ki...

Eline sağlık Serap abla...değişik bir salata olmuş yeni fikirler kraliçesisin....sevgiyle kal...

lezzettabağı dedi ki...

kabağın içine çektiği o aromayı düşündükçe bu salata mutlaka yapılmalı dedim. eline sağlık nefis bir salata hem lezzetli hem sağlıklı üstelik de kabak diyet için çok uygun bir sebze..sevgiyle kal..

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

bende bir ödülünüz var, almaya gelirmisiniz :))

Ferkay dedi ki...

Hemde acı biberli harika ellerine sağlık Serapcım.
Sevgiler..

mutfaktaki acemi dedi ki...

blogumda sahibini bekleyen bir ödül var :) buyurmaz mısınız?