24.2.12

şeffaf makarna salatası


cin eristesi salatasi
SEFFAF MAKARNA* SALATASI
Malzemeler:
1 Paket şeffaf makarna(100 g)
1 bağ taze soğan
1 kirmizi biber ve sarı biber
1 -2 acı biber
bir kaç yaprak aysberk salatası
biraz zencefil rendesi
1 bağ taze kişniş
1 avuç kaju veya yerfistıgı
1 limon suyu
biraz  susam yağı veya zeytinyağı
Yapilisi:
Makarnayi bir kaba koyup üzerine kaynar suyu dökün.4-5 dakika sonra sudan çikarip soğuk sudan geçirin ve iyice süzülmesini sağlayin.
 Makas yardimi ile birkaç yerinden kesip kisaltabilirsiniz.

Kırmızı ve sarı biberleri ince ince doğrayin.Acı biberleri çekirdeklerinden çikarip çok ince bir şekilde dilimleyin.Taze soğani,salatayi ve kişnişi doğrayin.Tüm sebzeleri kariştirip  ekleyin.Limon suyu,yağ ve zencefil rendesini çirpin.Salatanin üzerine döküp kariştirin.
Son olarak kaju veya  yerfistiğini serpin.
Zenginleştirmek isterseniz icine havuç rendesi,ince kıyılmış kirmizi ve beyaz lahana, haşlanmis ve didiklenmiş tavuk gögsü  ve soya fasulzesi filizi ekleyebilirsiniz...

Kişnişi bol kullananizi tavsiye ederim…
6925178095_65773456d5

*Seffaf makarna Maş fasulyesi nişastasindan yapilan  ve daha cok Endonezya,Vietnam,Thailand,Japonya ve Çin mutfağinda kullanilan bir Tür makarna ceşitidir. 

6922870011_c0ae0b2acd6776758976_c1a8f46007





24 yorum:

Unknown dedi ki...

ilginç geldi bana,yeni bir şey daha öğrendim.teşekkürler.afiyet şeker olsun...

Aysel dedi ki...

Sevgili Serap hanim,
Sitemi ziyaret edip yorum biraktiginiz icin cok tesekkur ederim. Sizin sitenizde harika! Ellerinize saglik hersey cok guzel gozukuyor.

Sevgilerimle, Aysel(maaskoekjes)

Pasta sarayim dedi ki...

Süpppper görünüyor.Serap'cigim
gece 00:15 ve bu görüntü aclik krizine soktu;) Ellerine saglik
caniiim.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Hic kullanmadigim bir makarna cesidi,esasen cok makarna tüketmiyoruz ondan sanirim,ama mutlaka denicem nefis görünüyor,elinize saglik ve tüm tarifler icin tesekkürler size...

Eya dedi ki...

HImmmmm...bu bana Berlinde zarif bir Bayanla bir An´imi hatirlatttiiiiii ...:))) ellerine saglik arkadasiiiim
,sevgiler

zehra

Nil dedi ki...

ben bu şeffaf makarnayı ilk defa duyuyorum desem :D

anne eli gibi dedi ki...

ne kadar enteresan,şeşfaf makarnanın varlığından bile haberim yok:)
ellerine sağlık çok güzel görünüyor..

nesrin dedi ki...

Degisik bir yemek yapmayi düsünürsem tercih edecegim ilk tercih olacak. Ellerine saglik Serap abla.

Unknown dedi ki...

benim gibi salatasever birinin gönlünü kazandım tatlım... bu makarnayı nerden bulabiliriz bilgi verebilirmisin. görüntü çok nefis olmuş ellerine sağlık. sevgiler iyi haftasonları...

Unknown dedi ki...

Serap abla bahar gibi bir tabak canlı ve renkli...eline sağlık ama ben bunu burda bulamamki sehire gidince varsa migrosta ancak noddle bulursam alıyorum...senin tabağa bakıcaz ancak ;:)))

Unknown dedi ki...

İlk defa görüyorum :)
Çok farklı geldi :)
İlk fırsatta denemek istiyorum..
Mutlu haftalar diliyorum..

LEZZETİKRAM dedi ki...

harika bir tabak olmuş elinize sağlık :)

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Harika görünüyor canım. Bulursam bu makarnadan mutlaka deneyeceğim. Ellerine sağlık, sevgiler...

CAFE MERCİMEK dedi ki...

hemen takibe aldım sizi tarifleriniz çok güzel hiç birini kaçırmka istemem

Oglak Kizlari dedi ki...

Çok güzel ve değişik.
Annem yemez ama ben bayıla bayıla götürürüm.

Değişik tatları seven anne Çiğdem

sibelyalcincom dedi ki...

Hiç görmedim bu makarnayı:))

Ferkay dedi ki...

Ben bu makarna çeşitini bulursam hemen deneyeceğim Serapcım.
Ellerine sağlık canım.
Sevgiler..

durutarifler dedi ki...

Ben halen yapmış değilim
Çok da enterasan bir tarif
Aslında ne çok tarif daha yapabileceğimiz
Ellerine sağlık
Sevgiler

lezzettabağı dedi ki...

Canım farklı b,ir salata olmuş görüntü de çok güzel. tadını bu makarna ile tahmin edebiliyorum renk renk salatalar hep favorimdir. eline sağlık. sevgiyle kal.

GÜLTER ÖZGÜR dedi ki...

Şeffaf makarnayı ilk defa duyuyorum.Salatayı yapmak için bu şeffaf makarnayı nereden temin edeceğiz? Market reyonlarında bulmak mümkün mü? Denemek istiyorum, misafirler için...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Gültercim

Bu makarna Almanyada hemen hemen her yerde satiliyor.Türkiyede ise büyük alisveris merkezlerinde bulabilirmissin.
Sevgiler

GÜLTER ÖZGÜR dedi ki...

Bilgi için teşekkürler Serap Hanım.

Adsız dedi ki...

ismini versebilir misiniz. internette nasıl arayacağız bunu? kullandığınızın markası nedir

bir dilim bir tutam dedi ki...

Adsiz yorumcum....Burada "Glasnudeln"diye geciyor...Ve tüm asya ürünleri satilan yerlerde bulmak mümkün...Tarifin altinda resmini göreceksin zaten...
Lütfen noddle ile karistirma....Bu tamamen seffaf bir makarna türü...
Sevgiler