12.2.12

Sebze salatasi

                    Sarimsakli yogurt soslu karisik sebze salatasi
sebzeli salata
Bu salata  tarifini sevgili halamdan aldim...Daha tarifi anlatirken bile icindeki zenginliginden ve sarimsakli sosundan ve citir citir cevizinden  ortaya nasil bir salata cikacagini tahmin ettim.
Kesinlikle öneriyorum...Ister yogurt sosunu üzerine dökün ister hepsini karistirip servis edin.Her türlüsü muhtesem bir tat...
6858513973_5af9303f99_z
YOGURT SOSLU KARISIK SEBZE SALATASI:
Malzemeler:
1 orta boy kabak
2 havuc
2-3 közlenmis kirmizi biber turşusu
6-7 kornişon turşu
1 avuc ceviz
1 avuc misir
2 kase yogurt
 2 dis sarimsak
tuz
Arzu edilirse biraz mayonez
Yapilisi:
* Kabaklari ve havuclari kibrit cöpü gibi kesip, hafif yagli tavada ayri ayri soteleyin.Sogutun
* Biber turşusunu ve kornişon turşusunuda ayni büyüklüklerde kesip bir kaba koyun.
* Icine ceviz ve misiri katin.Kabak ve havuclari ekleyin.
* Sarimsaklari ezip yogurda katin, tuz ekleyip biraz karistirin.(arzu ederseniz icine biraz mayonez ekleyebilirsiniz)
* Ister yogurtlu sosu salatanin üzerine dökün-isterseniz hepsini beraber karistirin salata tabagina bosaltin.


Elimde tane misir olmadigindan  minik misir konserve kullandim...

18 yorum:

neslice tarifler dedi ki...

Tek kelimeyle muhteşem. Bu tarz salatalara bayılıyorum. Eline saglık tatlım.

Unknown dedi ki...

harika görünüyor ellerinize sağlık sevgiler

Emel Kurt dedi ki...

selam, görüntü muhteşem. şuan misafirlikden geldim ve karnım çok tok. ama eğer şuan da önüme bu güzel sebze tabağını koysalar hiç hayır demem. ellerine sağlık, sevgiler...

Unknown dedi ki...

Ben bunu yerim yerim yine de doymam....:) SÜPER görünüyor Serapcigim, ellerine saglik... Halaciginin da ellerine saglik... Hem lezzetli, hem saglikli.... Sevgilerimle,

Ferkay dedi ki...

Gerçekten harika bir salata Serapçım, ellerine sağlık canım.
Sevgiler..

Pasta sarayim dedi ki...

Yogurtlu sarimsakli...offf harika bir
lezzet,icinde yok yok.Ellerine saglik canim benim.

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

Hafif kızarmış sebzeler ve sarımsaklı yoğurt, daha ne olsun nefis bir tat...
Ellerine sağlık.

nohut oda dedi ki...

görünüşü o kadar farklı ki hiç yapılamayacak kadar profesyonel duruyor..denenmelı:)

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Harika bir salata olmuş, mutlaka deneyeceğim. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Mutfak Havlusu dedi ki...

mis gibi nefis olmuş.ellerinize sağlık

nesrin dedi ki...

Muhtesem görünüyor bence de Serap abla, ellerine saglik.

Unknown dedi ki...

nasıl bir görüntü off süper ellerine sağlık
sevgiler

LEZiZ DÜSLER dedi ki...

farkli ama cok lezzetli bir salata olmus Serapcim ellerine saglik...

sibelyalcincom dedi ki...

Çok iştah açıcı görünüyor ellerinize sağlık:)

Hayatın Tatları dedi ki...

Bu kesinlikle enfes bir salata... bir arkadaşımda yemiş ve çok beğenmiştirondan beridir aklımda yapıcamyapıcam diyorum bir kısmet olmadı...ellerine sağlık görüntüsüper

Aybike Ceylan dedi ki...

Ne kadar guzel olmus, ellerine saglik canim Serap'cigim.

Sevgi ve selamlar, sevgililer gunun de kutlu olsun :)

Unknown dedi ki...

Serap abla muhteşem gözüküyor.En yakın zamanda bunuda yapıcam bugün bloğumda senden bahsettim peynirli pancar salatasını yaptım sevgililer gününde eşim bayıldı beklerim ...sevgiler

zeymurancafe dedi ki...

ellerıne sağlık canım nefıs olmus