29.11.11

Balkabağı çorbası

kabak corbasi

BALKABAGI CORBASI

800 g kabak
1 sogan
1 cay bardagi krema
sebze bulyon
biraz kabak cekirdegi
tuz,karabiber

Kabaklari soyup küp küp dograyin.Sogani yemeklik dograyin.Hepsini bir tencereye alip üzerine 1 litre kadar su ekleyin.
sebze bulyonu,tuz ve karabiberi katip kapagini kapatin ve kabaklar yumusayincaya kadar pisirin.

El blenderi ile iyice ezin veya süzgecten gecirin.Kremayi katin, suyunu ve tuzunu kontrol edin.
Ikram ederken  üzerine biraz krema damlatip ve kabak cekirdegi serpin.

16 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

serap ablacım ellerine sağlık..
tadını bilmediğim bir çorba lakin görüntüsü nefiss:)

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

üzerine kabak çekirdeği ile servis çok güzel bir fikir olmuş ellerinize sağlık...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Hımm besleyici vitaminli nefis bir çorba.Harika bir görüntü.
(bulyonu saymazsak:)nedense bulyona sıcak bakamıyorum.)
Ellerine sağlık canım.
Sevgilerimle...

Gönülünce dedi ki...

Kış sebzelerini çok kullanmalı hepsi harika...Nefis çorba için ellerinize sağlık...
Sevgiler...

durutarifler dedi ki...

Şu anda pişmekte :))
Nefissss bir şey olmuş gerçekten
Ellerine sağlık
İyi haftalar dilerim
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Canim arkadasim, ellerine saglik diyor, özlemle yanaklarindan öpüyorum... Sevgilerimle,

sevimin sayfasi dedi ki...

üzerine kabak cekirdegi serpmek süper bir fikir...
cok lezzetli görünüyor, ellerine saglik canim

CANBOGAZDAN dedi ki...

degisik bir corba olmus, ellerinize saglik. kabak cekirdegi guzel bi aroma katmis olmali. bana da beklerim, sevgiler...

bırtutamkekik dedi ki...

muhteşemm bir çorba olmuş canım:)
ellerine sağlık...
besleyic i ve sağlıklı...
yapmalı tam kabağın mevsimi iken..
kucak dolusu sevgilerimle..
:)

sare dedi ki...

Lezzetli bir çorba olmuş, görüntüsü de çok güzel, ellerine sağlık.
Sevgilerimle...

Pasta sarayim dedi ki...

Ellerine saglik Serapcigim,benimde en sevdigim kis corbalarindan biri.Görüntü de harika....Öpüyorum canim.

Unknown dedi ki...

Faydalı olduğu kadar lezzetlide olduğuna eminim..
Ellerine sağlık..
Sevgiler.

Rosita Vargas dedi ki...

adoro las sopas luce absolutamente tentadora,una delicia abrazos y saludos.

Oglak Kizlari dedi ki...

Vallahi yapmam.
Bizim evde tatlısı dışında kimseye yediremiyorum şu kabağı.

Ellerinize sağlık.
Üzüntülü anne Çiğdem

Birsel ve İrem dedi ki...

Muhteşem bir sunum, tadı da öyledir, bir etkinlikte biz de benzer bir çorba yaptık, çok beğendim.
Sevgiler.

Pelin dedi ki...

Geçenlerde bir arkadaşımda içtim bu çorbayı ve çok sevdim. Ellerinize sağlık

Sevgilerimle