6.7.11

pina colada


pina colada
PINA COLADA
Malzemeler:4 Kişilik
640 ml Ananas suyu
160 ml Hindistan cevizi sütü
biraz buz
süslemek icin ananas dilimleri
Yapilisi:
Soguk ananas suyu ve hindistan cevizi sütünü bir kaba koyup iyice karistirin.Bunun icin el blenderi de kullanabilirsiniz.
Bardaklara boşaltip içlerine buzlari atin.Ananas dilimleri ile süsleyip pipet ile ikram edin.

Ananas suyunun 100 % olmasi iyi bir sonuc verecektir.
Hindistan cevizi sütünün yerine normal süt de kullanabilirsiniz.

Pina colada rum ile yapilan bir kokteyldir..Alkollü istenirse icine 40 ml kahverengi rom konulmasi gerekiyor..

19 yorum:

Marifetli Cadı dedi ki...

Şu sıcaklarda da nasıl iyi gelir bu içecek, güzel bir tarif, teşekkürler.

nesrin dedi ki...

Harika bir sey olmali. Malzemesi büyüleyici. Ellerine saglik Serap ablacigim.

Unknown dedi ki...

10 numara evde hindistan cevizi sütüm var ama ananas suyum yok hemen gidip alicagim, ellerine saglik canim !

Unknown dedi ki...

Mmmm, denemedim ama denenesi bir tarif,,,, Ellerine saglik güzel arkadasim... Özledim seni,,,::))

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bugün çok değişik içeçek tarifleri gördüm İzmir sıcağında iyi gider ellerinize sağlık sevgiler...

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

Oyyy bu harika bi icecek olmustur ananas suyunu cok severim hindistan cevizi sutuyle nasil oldu aceba kesin denemem gerek.

Zehra Gürgen dedi ki...

sıcaklara birebir! hiç denemedim ama ananası çok severim:)
elelrine sağlık canım
sevgiler

mine dedi ki...

hııım nefis bir tarif ... olsa hiç fena olmazdı şu anda : )

Dorina dedi ki...

Oh , my favorite cocktail.
I'm very sad because i can't translate your blog , i do not find anymore the translate button.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
ben bunun kokusuna hayranim..Tam benim damak tadima göre serinletici ve ferah bir icecek hazirlamissin..Ellerine saglik diyorum. Bu yil tatil yok mu sana?

Sevgilerimle

Eya dedi ki...

Gözlerimi kapadim...Alacati sahilde oturuyorum...rüzgar püfür püfür esiyor...karsimda arkadasim Serap oturuyor...yine koyu bir muhabbetteyiz...ve elimizde bu bardaklar...soguk soguk...icimizi ürpertiyor esinti...agzimizda ise Ananas ve h.cevizi karisimi bir lezzet...himmm arkadasim yine yap pek güzel olmus...ellerine saglik diyoruuuuuum...ay ucaga atlayip gelsem miii :))) bakarsin bir gün bu senaryoyu oynariz arkadasim neden olmasin???? sevgileeeeer

lezzettabağı dedi ki...

Canım, nefis bir tadı olduğunu tahmin ediyorum çünkü ananas ve hindistan sütü başlı başına çok lezzetlidir, deneyeceğim. Bence rom da buna çok yakışacaktır. eline sağlık. Bloğumda bir yazı paylaştım ,şayet okurda duygularını yazarsan beni mutlu edersin sevgiyle kal..

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

sicaklarda harika bir serinletici!sunumda yine cok cici olmus serap ablacim..
bende bu siralar farkli farkli meyvelerle icecekler hazirliyorum..
ellerine gönlüne saglik..sicacik sevgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Ahhh Zehracım neden olmasın..!

BlogDünyam dedi ki...

Davetiye: Merhabalar;
Daha önceden yapmış olduğum çalışmalar bulunmaktadır. Lakin bu aralar REKLAMLAŞALIM kampanyası ile hem arkadaşlığımızı hemde hitimizi arttırmak amacıyla bu yola başvurdum. Reklam tipi ne olacak nasıl olacak ona blog sayfamda bakabilirsiniz. Şimdiden geldiniz reklamlaştık ve birbirimize destek olduk varsayıyorum. İlginize ve alakanıza teşekkür ederim.
BlogMame…
Sayfa Linki: http://www.blogmame.com/2011/07/reklamlasalm.html

keskinli dedi ki...

Serapcim güzel vatanima simsicak sevgiler ....Demek vatandasin haberim yoktu hayatim bende izin telasindayim kismet olursa Agustosun 5 de yola cikacagiz

bu arad cok üzgünümki mailini almadim malesef :(( Alsam dönerdim hemen öptüm iyi tatiller

sicak günlerde iyi gider bu ya bardagi alsam ayip olurmu??

Tijen dedi ki...

Serap'cığım,
Anlaşılan Çeşme günleri güzel geçiyor. Keyfin, neşen daim olsun!

sevimin sayfasi dedi ki...

simdi olsada icsem...
ellerine saglik canim

aslı dedi ki...

bu tariften sonra, bir kafede pina colada gördüm. aklıma siz geldiniz, merak edip istedim. çok güzel birşeymiş. beğendim. sizinde ellerinize sağlık.