14.3.11

Sebzeden lasanya


Almanya'da yayinlanan "Das Perpekte Dinner"(TR de "yemekteyiz"in Almanca versiyonu)programini zevkle izlerim.Hos sohbet esliginde cirkince ulu orta elestri yapilmayan, abuk sabuk bahanelerin olmadigi bir program.Gecenlerde Italyan asilli Alman bir genc yapti bu yemegi.Sebzeli lasanya..Aslinda lasanyayi ben hep sebzeli yaparim.Ama bunda makarna yok-yani kat kat sebze...Bu sebebten ilgimi cekti...
                                    
                                    
Sebzeden lasanya
SEBZEDEN LASANYA makarnasiz
Malzemeler:
3 patlican
2 kabak
1 kilo domates veya
2 dis sarimsak
1 kücük sogan
150 g parmesan
3 yumurta
1 kase un
tuz karabiber
Yapilisi:
Domateslerin kabuklarini soyup ufak ufak dograyin.Soganlari rendeleyin.Sarimsagi ince ince dograyin.Tencereye 1 yemek kasigi yag koyup ilkönce sogani atip biraz kavurun ardindan sarimsak ve domatesleri ekleyin.Tuz ve karabiberini katip kisik ateste 15-20 dakika pisirin.

Yumurtalari bir kapta cirpin.Tuzunu ve karabiberini serpin.Patlican ve kabaklari dilimleyin.Ilkönce yumurtaya ardindan unu bulayip kizgin yagda kizartin.Kagit havluya cikarip fazla yaginin emilmesini saglayin.

Firin kabina patlican ve kabak dilimlerini dizin.Üzerine domates sosunu dökün.Parmesan peynirini serpip 200 dereceli firinda 20-25 dakika pisirin...
                             sebze lasanya

22 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık enfes görünüyor
sımsıcak sevgiler.

Unknown dedi ki...

Gerçekten nefis olmus ellerine saglik canim

Özgen dedi ki...

Nefis olmuş ellerinize sağlık normalinden çok daha lezzetli görünüyor sevgiler...

Hayatın Tatları dedi ki...

gerçekten de değişik .. ellerine sağlık

nesrin dedi ki...

Serap abla yine patlican kullanmissin. Gercekten canim cekti. En iyisi bu yemegi yapmali, nefis görünüyor. Ellerine saglik.

Unknown dedi ki...

Iyi geceler arkadasim, bu gercekten degisik bir tarifmis... Ellerine saglik... Dizi seyretmekten, o programi kacirmisim anlasilan... Sevgilerimle, öpüyorum.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

merhabalar :)

bende izledim o gün yayini, birde benim sehrimde yayin yapilmasi dahada bir ilgimi cekmisdi :)
eee tabii bu enfes lezzetde! cok hos bir tarif, ellerindende ayri bir lezzetli görünüyor, emegine saglik..
almanlar daha soguk kanli insanlar olmasina ragmen böyle ortamlarda dostluklari para hirsindan daha agir basiyor .. ne mutlu onlara :) büyük bir zevkle yemeklerini yiyorlar, begenmediklerinde insanlari kirmak yerine susmayi tercih ediyorlar.. ve yürekten büyük bir coskuyla tesekkürlerinide ediyorlar! gercekten ne mutlu onlara!
hatirlarmisin bir türk bayan katilmisdi.. zannedersem türk yemekteyiz programindada yarismaciydi... o hafta sadece vah vah kelimeleri cikti agzimdan :((

sicacik sevgiler

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyor Serapcim ellerine saglik.

sarımutfak-hande dedi ki...

harika görünüyor çok iştah açıcı olmuş ellerine sağlık canım

sevimin sayfasi dedi ki...

bende begenere seyrederdim, bayadir hic TV seyretmedigim icin cogu seyden hic haberim olmuyor...olsun böyle iyiyim ;-)
bu ara kayinvaldelerimin sayesinde TV baya bir acik, ve oturup bazi zaman onlarla beraber izliyorum...
lasanya tam benlik sebze yemeklerini cok severim...ellerine saglik canim

LaMa dedi ki...

goruntu super eminim tadi da oyledir ,tam benlik! ama ugrastirici benim icin :( yine de aklimizda bulunsun:)

Perilersofrasi dedi ki...

Of of cok canim cekti :))Kizartmaya bayilirim Serapcim, birde kilo yapmasaydi:))

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

güzel fikir...bir tarifim var bana onu hatırlattı...ben bu kadar düzgün sıralı değilde, aynı sebzeleri reneleyip soteleyip yapıyorum tavada...yakında yapıp yayınlarım....çok lezzetli olmuş...ellerinize sağlık...

durutarifler dedi ki...

Görüntü gerçekten çok güzel. Ellerinize sağlık.
Sevgiler

YeMeK vAkTi dedi ki...

Harika görünüyor gerçekten.ellerine sağlık canım eminim gerçek lazanyadan çok daha hafif ve lezzetlidir..

Sevgiler

Unknown dedi ki...

kesinlikle denemem lazım.ellerine saglık.

Tarifkolik dedi ki...

İlginç bir yemek olomuş ellerine sağlık canım sevgiler..

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

canim bundan böyle bana www.hasretlilezzetler.com adresinden ulasabilirsin! sicacik sevgiler...

Tijen dedi ki...

Çok güzel oluyor değil mi? Ben de pek severim böyle tatları... (Artık döndüm Serap'cığım. Meğer eski bilgisayarım yasaklı değilmiş???)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

canim,haber verdigin icin cok tesekkür ederim! bende benim blogumda sorun var diye dertlenmeye basliyordum :( gerci bir cok arkadaslardan, ziyaretcilerden haber geliyordu mail, msn yollariyla felan giremediklerine dahil ama istatistiklere bakinca moralim sifir oluyor! dedigin gibi ya nerdeyse hic denecek kadar coook az!
ya böyle yasak böyle rezillik olurmu!! susuyorum susuyorum ama offffff artik!

aslı dedi ki...

Hem sağlıklı, hem de bol lezzetli. Mis gibi olmuş Serap'cığım ellerine sağlık olsun.
Sevgiler:)

FERZAN dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor,sevgiler...