31.1.11

Yogurtlu müsli

Müsliyi sevmeyenimiz yoktur degil mi?Sabahlari bilhassa yogun is temposunda olanlar icin cabuk hazirlan  saglikli bir kahvaltidir.Tabaga istedigin kadar al...Sütü dök...kasikla..!Iste sipsak saglikli bir kahvalti....
Burada cok zengin bir müsli cesiti bulunmakta...Türkiye bu kadar cesit varmi bilmiyorum ama, burada herkese hitap eden bir müsli var.Mesela ben üzümü müslide hic sevmem..Demekki bazilarida sevmiyormus ki bizim gibiler icin hususi üzümsüz satiliyor..
Iste piyasadaki bir kac cesit: bol cikolatali,bitter cikolatali,beyaz cikolatali,sekersiz, sekerli,bol kuru meyvali,tropikal meyvali.balli,citirli,hindistancevizli vs vs...Bugün sizlerle paylasmak istedigim ise belki bir cogunuzun bildigi ama belkide bazilarinin böylede yenilebilecegini düsünemedikleri yogurtlu sekli...

yogurtlu müsli

YOGURTLU MÜSLI

Malzemeler:
istediginiz bir cesit hazir Müsli
Yogurt
bal veya recel
istege göre taze meyva
Hazirlanisi:
Yogurdu arzu ettiginiz  kadar bal ile krema kivamina gelinceye kadar karistirin.Tadini kontrol edin. Bir bardaga veya kaseye biraz müsli biraz yogurt olarak kat kat yerlestirin.
Farkli lezzetler icin yogurdu istediginiz bir recel cesidi ile karistirip  kullanabilirsiniz.
Arzu edilirse üzerine taze meyvalar da eklenebilinir.
Serap diyorki....!Hazir müsli bulamazsaniz yulaf veya misirgevregini kendiniz zenginlestirebilirsiniz bunun icin findik,badem,üzüm kayisi,dut,yabanmersini,hindistan cevizi veya cikolata parcalari ekleyebilirsiniz.

23 yorum:

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Merhaba canı mgerçektenden de müsliyi yoğurtla yemek aklıma gelmemişti :)) güzel fikir sevgiler..

Özlem dedi ki...

Serap'cım çok sağlıklı bir lezzet olmuş ellerine sağlık. Bu arada bana 2 hafta önce yoruöuma cvp yazamamıştım, haklısın benim htlm koduma bir şekilde sızmışlar ve o sitenin kodu eklenmiş, bulup sildim ve sayfam tekrar eski görüntüsüne kavuştu.
sevgiler

Unknown dedi ki...

Sabah kahvatisina birebir, ellerin dert gôrmezsin

sarkaç dedi ki...

Bu görüntüye müslisevmezler bile hayır diyemez.

kalpkurabiye dedi ki...

ellerinize sağlık Serap Hanım,
ilginçtir ama hiç tatmadığım birşey:)
sevgilerimle..

Saglıklımutfak dedi ki...

mısır gevreklerini severim de müsli hiç yemedim. genelde süt ve bal tercihim olur yoğurtta ilginç miş doğrusu. eline sağlık canım:)

YELDA dedi ki...

hafif, pratik, doyurucu, ellerinize sağlık...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Hakikaten güzel bir fikir. Hem göze hem mideye hitap ediyor. Ayrıca reçel eklenince vücudun tatlı ihtiyacıda karşılanmış olacak. Teşekkürler, sevgiler.

Eya dedi ki...

Müsliyi veya cornflakes´i arada heveslenipte alsam da sevemedim arkadasim.Ama arada bir yesem de yogurtla cok severim...ellerine saglik, sevgiler

zehra

Unknown dedi ki...

Haftada en az iki sabah bu sekilde kahvalti ediyorum ve bayiliyorum müsliye ve de her cesidine... Ellerine saglik arkadasim....

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Türkiye de artık bulmak mümkün hemde çok değişik çeşitleri yoğurtlada denemeli ellerine sağlık canım sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canim afiyetler olsun nefis bir kaffaltilik olmus emeklerine saglik

SoaP dedi ki...

müsliyi yoğurtlamak aklıma gelirdi de yoğurdu balla karıştırmak aklıma gelmezdi..
ya gecenin bi yarısı olmasa yurt kantini kapalı olmasa gidip bi bal bi yoğurt alıp denycm çok merak ettim.. neyse yarına kaldı artık..

sünter dedi ki...

ben sütü icemedigim icin hep yogurtla yerim ama senin sunumun harika olmus insan misafirine bile sunar kahvaltilarda...

aslı dedi ki...

Ben tropik meyvelisine bayılıyorum. Bazen iş yerinde karnım acıktığında, çekmecemden bir kase alıp, tüketiyorum.

dokuzuncubulut dedi ki...

Ben de genellikle bol yoğurtla, öğle yemeği yerine yerim:)) Bir de müslimi kendim hazırlarım, sevdiğim gibi.
Hafif ve lezzetli bir tarif olmuş, ellerine sağlık arkadaşım.
Sevgiler:))

Unknown dedi ki...

Ben zaten sutle musli yiyemem hep yogurt ve boooool kuru meyve ile yerim. Ara ogun icin harika oluyor.
Bu arada o dedigin karisimlarla musli artik Turkiye de de var...
The Kuzen from Bergamo:))

Unknown dedi ki...

Serapcım muhteşem ellerine sağlık
sevgiler.

Unknown dedi ki...

ÇOK HOŞ BİR BLOGUNUZ VAR.
ELLERİNİZE EMEKLERİNİZE SAĞLIK.
SEVGİLERİMLE..

sevimin sayfasi dedi ki...

hem kahvaltiya hem de ara öyün olarak severim...
ellerine saglik serapcim

aslı dedi ki...

Majorka kekinizde süpper görünüyor. Deneyeceğim. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Harika bir görüntü ve lezzet.

Yapmalıyım:)))

Ellerine sağlık

sevgiler

narcicegirengi dedi ki...

Sevgili Serap,
Oncelikle fotografa ardindan da tarife bayildim.Ne kadar estetik gorunuyor... Besleyici degeri de yuksek. Ellerine saglik.
Sevgi ve muhabbetle..