29.10.10

terbiyeli havuc corbasi

terbiyeli havuc corbasi
TERBIYELI HAVUC CORBASI
 Malzemeler:
4 havuc
1 yemek kasigi tereyagi
1 yemek kasigi un
1 su bardagi süt
6 su bardagi et suyu
1 yumurta
tuz,pul biber
Yapilisi:
Havuclari soyup rendeleyin.Tencereye yagi koyup havuclari bir iki cevirin.Unu ekleyip etsuyunu katin.Tencerenin agzini kapatin.
Havuclar pisinceye ocaktan alip el blenderi ile iyice ezin.Veya tel süzgecten gecirin.
Ayri bir kapta yumurta sarisi ve sütü cirpin.Corbadan bir iki  kasik alip dikkatlice  bu sütlü karisima ekleyin..
 Daha sonra bu terbiyeyi corbaya yavas yavas dökerek karistirin.Bir tasim kaynatin.
Ikram ederken üzerine pul biber serpin.

31 yorum:

Unknown dedi ki...

Serapcım hayırlı cumalar çorban içi
mi ısıttı ellerine sağlık öpüyorum.

Saglıklımutfak dedi ki...

Serapcım canım eline sağlık. Şu an tam benlik olmuş malum hastayım ve vitamine ihtiyac var:)

bir dilim bir tutam dedi ki...

Deryacim tesekkürler,
Hilalcim gecmis olsun sevgiler.

hanife dedi ki...

Hayırlı cumalar arkadaşım,Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun,çorbanda harika görünüyor eline sağlık

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz, güzel ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılar.

lezzet sarayı dedi ki...

mmm nefis olmuş. ellerine sağlık.

nesrin dedi ki...

Sifa dolu bir corba. Ellerine saglik.

Cafe Pepela dedi ki...

Çok güzel görünüyor,ellerine sağlık ablacığım..
Şifa olsun inşaAllah!

dokuzuncubulut dedi ki...

Orada hava nasıl bilmem ama, burada yağmurlu. Yani, tam çorba havası... Bakınca bile içim ısındı. Ellerine sağlık arkadaşım.

Sevgi Küçük dedi ki...

Bu haftayı dişçide geçireceğim ve muhtemelen tek yiyebileceğim çorba olacak. Zaten şu an buz tutmuş durumdayız çok soğuk. Çorba süper olur. :)
Ellerine sağlık. Deneyeceğim.
Sevgiler

fatma dedi ki...

Bu mevsimde icilebilecek en güzel corbayi secmissin.Cok istah acici görünüyor.Ellerine saglik Serapcim.Sevgiler Fatma..

LEZZETİKRAM dedi ki...

ellerinize sağlık ,çok sağlıklı olmuş :)

Nehir Butik Pasta dedi ki...

bugün dolaptaki havuçlara bakıp ne yapsam diyordum,buldum:)
ellerine sağlık arkadaşım

Unknown dedi ki...

Ohhh afiyet, sifalar olsun canim benim... Bu havalarda nasil da güzel gider bu corban... Ellerine saglik....

Unknown dedi ki...

Selam Serap'cığım senin için yalancı bir tarif hazırladım bloğumda canım gelip görebilirsin hatta alıp gidebilirsin bile:))))
kolay gelsin canım
sevgiler

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık nefis görünüyor canım bende denemek isterim

sevimin sayfasi dedi ki...

corba nefis olmus serapcim, ellerine saglik...
berlinde baya blogcu varmis, senin adina cok sevindim, bir tane ararken bak kac kisi cikti..darisi benim basima...
sevgilerimle

keskinli dedi ki...

serapcim
havalarda buz gibi tam mevsime uygun olmus yani ellereine saglik sevgiler...

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Her zamanki gibi sunum ve görünümle lezzetli dört dörtlük bir çorba..
Saygılar

Çınar dedi ki...

Nefis görünüyor ellerinize sağlık.

Sevgiler

yeşim dedi ki...

çorbada havuç çok lezzetli oluyor.serapcım ellerine sağlık.nefis görünüyor.lezzet dolu güzel bir hafta diliyor çok öpüyorum.sevgiler.

Birsel ve İrem dedi ki...

Sağlıklı ve nefis bir çorba, ellerinize sağlık. Sunum her zaman ki gibi harika. Afiyetler olsun.
Sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

serap hanımm sesim tamamen kısık hiç çımıyor bu çorba nasıl da şifa olurdu kimbilir ellerinize sağlık..
bir de kendimi sessize almış gibiyim konuşamadığımdan lakin bu hafta sonu sizin için 3 farklı tarif hazırladım yarın ilkini yyaınlyacak size de haber uçuracağımm:))

eda dedi ki...

merhabalar güzel insan..Corba bahane elbette merhaba demek için-Herzamanki gibi güzellik var olan sunulanlarda..
Tuzbiber dergisinde yine cevherler sunmuşsunuz bayıldım..TESEKKÜRLER
Bu arada hem grip oldum hem belimi kaydırdım onun içinde evde dinlenmekteydim tabi buralarda olamadım..Raporluyum birkac gün içinde yalancı tariflerde var olacagım-sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

serap hanımm tekrar merhabalar:))
yalancı tarifim yayında:)) umarım hoşunuza gider:))
sevgilerimle..

kemalpaşatatlısı dedi ki...

Serap cığım,
Çorba çok nefis görünüyor, eline sağlık.
Yeni bir tarif ekledim etkinlik için, uğrarsan sevinirim.
Sevgiler...

meleginmarifetleri dedi ki...

Ellerine sağlık Serapcım çorba harika olmuş..
Haftaya almanyaya geliyorum ama hamburga:(

Mutluanne dedi ki...

Nefis bi görüntü elinize sağlık
sevgiler

Unknown dedi ki...

Tam bir kış çorbası.. Sıcacık.. Ellerinize sağlık..

Tarifkolik / Öznur dedi ki...

Bu çorba harika görünüyor. Havuçlu çorbalara bayılırım. Ellerine sağlık canım..

Damak Tadı dedi ki...

Tek kelimeyle çok nefis görünüyor,ellerine sağlık canım..


Sevgiler..