1.5.10

TUZ BIBER DERGISI ve BEN

TUZ BIBER dergisi ve ben......!
Kisa bir süre önce aldigim teklif beni hem onurlandirdi hemde heyacanlandirdi..Hic düsünmeden ve seve seve kabul ettigim bu teklifte artik hobim olan degisik ve ilginc yemekleri bundan böyle  her ay sizlerle bu dergide paylasacagim.
Yani  artik Tuz Biber dergisi ekibinde bende varim....

Cok sevincliyim...cok mutluyum.....
Bu sebebtende bu mutlulugumu bu ayki sayisinda,yendiginde beyinde endorfin salgilayan ve buda  insanda  mutluluk hissi uyandiran, birbirinden güzel  kakaolu tariflere yansittim.
Umarim ilginizi ceken tariflerimle bende sizi mutlu edebilirim...
Ve biz kez buradan beni aralarina alan Tuz Biber dergisi editörü Sevgili Ferah hanima tesekkürlerimi sunarim.

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
Dergiyi görmek icin tikla..

20 yorum:

Unknown dedi ki...

AY NE GÜZEL HAYIRLISI OLSUN.BEN DE ÇOK MUTLU OLDUM SİZİN ADINIZA

Unknown dedi ki...

tebrik ederim arkadaşım isabetli bir karar vermiş dergidekiler sen bu işi çok da güzel yaparsın dergideki tarifleri görmek için sabırsızlanıyorum:)
sevgiler başarılar

umutluhayat dedi ki...

ne güzel bir haber.aman bizi ihmal etmeyin.hayırlı olsun

mandalincikmazi dedi ki...

Çok güzel canım kutlarım :))
Sevgiler kocaman....

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

TEBRİK EDİYORUM .DERGİYİ TAKİPTEYİMM .SENİDE:))
SEVGİLER

Ordanburdanhayattan dedi ki...

hoşgeldin aramıza, harika şeyler katacaksın dergimize eminim.

Eya dedi ki...

Serapcigim...kesinlikle hakkettigin ve cok basarili olacagina inandigim, yeni tariflerle gözümüzü oksayan bir is´e adim atmissin. Gönülden tebrik ederim arkadasim... sevgilerimle


zehra

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
bu basligi okuyunca "yakisir arkadasima" dedim sadece icimden:))
O dergiyide o essiz ve muhtesem harika tariflerinle kasip kavuracagindan eminim. Ne mutlu sana, böyle güzel bir projenin icinde yer aliyorsun. Sana sonsuz basarilar ve tüm destegimle arkandayim arkadasim.

Sevgilerimle

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Yine ben geldim. Biraz önce yazarken unuttum da: Evet canim, o tabaklar ve canaklar bir gün ters esen bir rüzgarin sayesinde alt kattaki komsumun terasina inecek ama ne zaman:))) Bunu bende cok merak ediyorum. Balkonda güzel isigi yakalamk icin ve aydinlik görünen resimler cekmek icin halden hale giriyorum gercekten. Ama olsun, benim icin güzel resimler önemli. Mutfagim o saatlerde hic günes almadigi icin ancak böyle tariflerimi resimleyebiliyorum. Farkettim simdi de, mandalina cheesecake tarifinde alt komsumun günes semsiyeside belirmis:))) O turuncu cisimden bahsediyorum. Senin de dedigin gibi o kocaman pasta tabagini ne hikmetse balkonumun korkuluklarina düzgünce oturtup öylece resimleyebiliyorum. Neyse, bu konu uzar gider:))

Hoscakal

sevimin sayfasi dedi ki...

serapcim tebrik ederim canim...
dergi isi tam sana göre, degisik tariflerin ve SIK sunumunla dergiye renk katacaksin...
bu arada senin sayende bende tuz biber dergisini okur oldum...ne yalan söyliyim ondan önce hic okumamistim...
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Canim basarilar diliyorum:)))

Bu dergi ama almanyada yok sanirim dimi:(((

kalpkurabiye dedi ki...

gerçekten çok sevindim adınıza serap hanımm.. çok çok çok hakediyorsunuz zaten.. umarım çok daha güzel yerlerde olacaksınız..

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Tebrik ediyorum! Cok sevindim senin adina. Hollandadan sevgiler.

keskinli dedi ki...

serapcim tebrik ederim canim
sanada bu yakisir canim dergide süper zaten her zaman her ihtiyacinda yanindayim bunu unutma basarilar dilerim sevgiler...

mehtap kuzucu dedi ki...

merhaba,bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen izlemeye aldım. çok güzel tarif ve sunumlarınız var ve tuz-biber dergisi isabetli bir karar vermiş...dergiden ve bloğunuzdan takibe devam diyorum ve başarılarınız için kutluyorum...bende sizi bloğumda görmekten mutlu olacağım sevgiyle kalın...

çeşnici Handan dedi ki...

Hayırlı olsun. Dergide tariflerinizi okudum bile. Ellerinize sağlık. Kolay gelsin.

Unknown dedi ki...

Canimmmm arkadasim Günaydinlarrr.... Seni tüm kalbimle kutluyorum canim.... Yayinladigin o birbirinden SIK sunumu ve lezzeti ile bütünü tariflerin ile sen bunu tamamiyle hakkettin ve bu isi e titizlikle sürdürüp cok basarili olacagina inancim sonsuz... Yeni tariflerini dergide heyecanla bekleyecegim... Sevgilerimle güzel bir hafta diliyor, seni koskocaman öpüyorum.... Bu arada Frenküzümü buradaki marketlerde var....

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun. Tebrik ederim.
İnsanın emeğinn karşılık bulması çok güzel.sevgiler.

Adsız dedi ki...

Serapcim,hayirli ugurlu olsun.Iyi insanlarin her zaman yolu aciktir ve sen buna layiksin.Ben sorucak olursan büyük kizimla basim yine dertte.Artik napicami bilemiyorum. Erkenden burhaniye gidicem die tutturuyor. Neyse sonra anlatirim.(Yine bir haller geldi.)
Her seye rahmen hayat devam ediyor.Tekrar hayirli osun canim.opüyorum.

Fatma (Canada)

ps.bir nazar boncugu bloga kosana!!

lezzettabağı dedi ki...

Canım ya.. Kevser'in de dediği gibi sana da yakışır gerçekten hemen dergiyi bulup alacağım.. Tebrik ediyor, kutluyorum seni.. Kocaman sevgiler..