17.2.10

Ispanakli-fistikli makarna salatasi


FISTIKLI MAKARNA SALATASI
Malzemeler:
1 paket fiyonk makarna
1 bag taze sogan
1 kase kurutulmus domates
300 g taze ispanak yapraklari
4 yemek karsigi dolma fistigi
biraz kekik
Sosu icin:
3-4 kasigi zeytinyagi
bir ufak aci biber
1  dis sarimsak
tuz,karabiber
Yapilisi:
Makarnayi tuzlu suda hasyayin süzün ve hemen soguk sudan gecirin.Fistiklari tavada biraz kavurun.
Taze sogani ve temizlenmis ispanak yapraklarini ve domatesi  ince ince dograyin.Makarnaya ekleyin.Fistiklari ve kekigi katin.
Zeytinyagina tuz karabiber ve dövülüs sarimsagi ekleyin.Aci biberi cok ince olacak sekilde dograyin ve yaga katin.
Bu sosu makarnaya ekleyip harmanlayin.

Bu tarifimle Tuz-Biber dergisinin  bu ayki "salatalar" etkinligine katiliyorum.

24 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Elinize sağlık çok nefis bir lezzet olmuş sevgiler.Mine

susamcorekotuFeriha dedi ki...

bu ne güzellik böyle doyurucu ve çok faydalı olmuş şifa olsun

keskinli dedi ki...

canim enfes görünüyor ispanakli hic aklima gelmezdi dogrusu fistiklarda ayri bir lezzet katmistir eminim ellerine saglik sevgiler

tub@ dedi ki...

nefis görünüyor canım :)

bir dilim bir tutam dedi ki...

Minecim tesekkürler...

Susamcöregim gercektende doyurucu oldu.

Aysecim valahi salata degil baslica yemek bu.Sevgiler


Tubacim cok tesekkürler

sarımutfak-hande dedi ki...

değişik ve şık bir salata olmuş ellerine sağlık canımcım

sevimin sayfasi dedi ki...

serapcim süper bir görüntü, taze ispanagi bende cok severim, kuru domates ile cok yakismislar birbirlerine
ellerine saglik canim

Hülya dedi ki...

Tablo gibi olmuş ellerine sağlık...

pelince dedi ki...

Serapcım en lezzetli ,doyurucu salatalardan biri bence..çok güzel sunmuşsun,ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Canim benim, "kestaneli pastanin yazisini okuduysan", senin kestaneler sayesinde,,,, Dedim ki bu kestaneler öyle hapur hupur yenmez,,,, Özenli birseyler de yapmak lazim.... Ha bir arada salatana bayildim... Ellerine saglik... Tam bizim oglanlik.... Sevgilerimle...

Pembe Tatlar dedi ki...

Serapcığım harika gözüküyor ellerine sağlık canım her yaptığın süper...

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim makarnaya bayilirim,ellerine saglik.Üzerindeki kurutulmus domateslerde harika görünüyor.
Sevgilerle.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Serap'im,
harika bir görüntüyle karsiladin beni, bu makarna salatasinda ben birde daha cok "mediterran" bir hava sezdim, yani Akdeniz usulü bir lezzet olmasi cok hosuma gitti.

Etkinlige yakisan ve cok degisik bir tarif hazirlamissin, ellerine saglik diyorum canimcim.

Sevgilerimle

LEZZETİKRAM dedi ki...

çok lezzetli gözüküyor canım ellerine sağlık
sevgiler

meleginmarifetleri dedi ki...

Offf harika bir görüntü ellerine sağlık.
Sevgiler öptüm by..

(Peri)Perilersofrasi dedi ki...

Goruntu muthis, istah acici, ellerine saglik Serapcim.Ben bu hafta tembel kaldim :(

Unknown dedi ki...

tEK KELIME NEFIS GÖRÜNÜYOR ELLERINIZE SAGLIK SEVGILER CANIM ÖPTÜM:

Unknown dedi ki...

Canım her zamanki gibi harikasın elle
rine sağlık çok öpüyorum...

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Çok hoş ve değişik bir salata. Eminim çok nefis olmuştur, ellerinize sağlık. Sevgiler.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Serap,
Makarna salatan hem cıvıl cıvıl görüntüsü, hemde içindekilerle nefis olmuş ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Evet canim benim... Hay aklinla bin yasa.... Bence bu konuyu gündeme getirelim...
Mesela adi "Traslanan (artan)keklerden neler neler yaptik!" gibi bir baslik olabilir.... Bakalim neler cikacak ortaya... Üzerinde duralim bu konunun.... Sevgilerimle iyi pazarlar diliyorum.

Esma Ercengiz dedi ki...

Çok nefis görünüyor. Ellerinize sağlık. Sevgiler..

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Ellerine saglik, tam benlik bir salata olmus!

bayan-pati dedi ki...

avakadolu salata çok ilginç değişik geldi.deneyeceğim