10.1.10

Patlicanli makarna



PATLICANLI MAKARNA
Malzemeler:
1 paket makarna(kelebek
 veya yüzük)
2 patlican
4 domates veya domates konservesi
1 sogan 2-3 dis sarimsak
1 kase bezelye
1 yemek kasigi sirke
1 tatli kasigi seker
arzuya göre tuz ve karabiber ve biraz reyhan
Yapilisi:
*Patlicanlari soymadan uzunlamasina dilimleyin,daha sonra bu dilimleri tekrar boyuna uzun seritler halinde kesin bu seritlerden  bu seferde enine 2 cm lik seritler kesin.Patlican kabugu olmayan parcalari  ayirin
(bunlari daha sonra baska yerde kullanabilirsiniz) Daha sonra bu patlicanlari yagda hafif kizartin.Yagi süzülmesi icin kagit havluda bekletin.
*Domatesleri kabuklari ile tavla zarindan büyük olacak sekilde dograyin.
*Sogani ve sarimsagi  ufak ufak dograyin biraz yagda kavurun.Domatesleri ekleyin.Tuz karabiber sirke ve sekeri katin bir iki tasim kaynatin.
*Makarnalari haslayin suyunu süzün.Domates sosunu ,patlicanlari ve bezelyeleri ekleyin.Reyhani ufak ufak dograyin makarnaya ekleyin.

36 yorum:

Esra dedi ki...

Ellerine sağlık.Patlıcanlı farklı bir lezzet.

Unknown dedi ki...

off o nasıl bı görüntü ellerıne saglık cnm cok lezzetlı görünüyor :) en yakın zamanda yapıcam bende

Adsız dedi ki...

BU RESİMLER NE BÖYLE YAHU?...
AŞTIN KENDİNİ KUZEN....

FİLİZ'CE dedi ki...

ÇOK İŞTAH AÇICI BİR GÖRÜNTÜ ,PATLICANADA MAKARNAYADA BAYILIRIM,İKİSİ BİR ARAYA GELİNCE KİM BİLİR NE LEZZETLİ OLMUŞTUR..ELLERİNE SAĞLIK..SEVGİLER.

nohut oda dedi ki...

elıne saglık harıka gozukuyor,patlıcana asla hayır demem:))

Işıl dedi ki...

guzel bı makarna tarzı

Pembe Tatlar dedi ki...

Canımm ne kadar güzel gözüküyor yaaa...

Ellerine sağlık

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Elinize sağlık çok nefis görünüyor.Sevgiler.Mine

Ferkay dedi ki...

Serap cım yemeden böyle seyretmek zor inan.
Ellerine sağlık canım..
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Serapcım harika bir görüntü ellerine
sağlık mutlu haftalar öpüyorum...

keskinlininmutfagi dedi ki...

patlican sever biri olarak makarnayada yakisdigindan eminim görüntü yetiyor ellerine saglik sevgiler

Gaye dedi ki...

Daha sabah ama o kadar leziz gözüküyor ki, yemek istedim :) süper olmuş. eline sağlık..

sevgi dedi ki...

en sevdiğim şey makarnadır. her gün yesem bıkmam herhalde. ellerine sağlık...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Esracim patlican gercektende cok yakisiyor...

Damlacim tesekkürler canim.Vallahi ben bir sey yapmiyorum.Sadece gün isigindan yaralaniyorum.Eh birde 4 senedir yemek resimleri ceke ceke birseyler ögreniyorsun elbette..

Filizcim tesekkürler selamlar sevgiler

Sevgili karabiberinmutfagi.. Domatesin yerine bu zamanda konservesini kullanirsan iyi sonuc alacaksin...


Nohut oda,yorumun icin tesekkürler,

Isilcim teseüürler,sevgilerimi yolluyorum.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Aslicim ve Minecim sizlerede yorumlariniz icin tesekkürler.

Feraycim zaetn bizdede fazla seyretmeden bitti,


Deryacim bende sana iyi bir hafta diliyorum.


Gayecim evet öyle ama sabahta yenilebilinir öyle degil mi?en azindan ben yerim vallahi..


Keskinlinin mutfagi tesekkürler canim Berlinden sevgi ve selamlar

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgicim aynen bende öyle...Makarna ve pilav hergün hergün...

Mebrule dedi ki...

Ellerine saglik, cok farkli bir tarif, hic denemedim ama denemek isterim...

hoscakal...

tub@ dedi ki...

Ellerine sağlık canım, resim muhteşem görünüyor :)

sevgiler

sevimin sayfasi dedi ki...

canim makarna süper olmus patlicanda makarnaya cok güzel yakismis
ellerine saglik
Bloguma senin icin birsey var:)Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadasim, sayfamda sana bir ödül biraktim... Sevgilerimle,

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Harika bir sunum olmuş, ellerinize, fikrinize sağlık. Yorumunuz için çok teşekkür ediyorum. Sevgiler.

ela selin dedi ki...

Sevgili Serap bana bir mail atabilir misin buluşma için??
ozekmekci(et)hotmail
sevgiler
Özlem

ela selin dedi ki...

Serap bir de bir şey soracağım: bu şeker hamurunu Almanya'da nereden buluyorsun??
Harika olmuş pastan.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Özlemcim seker hamurunu www.tortissimo.de den bulabilirsin.

Unknown dedi ki...

Canim benim, benim kizim aslinda 9 Ocak dogumlu, ama yayini 2 gün sonra yapabildim. Pastam ile ilgili yorumuna da sonsuz tesekkürler arkadasim, yalniz pastamin üzere seker hamuru degil, beyaz cikolata*sahne*himbeeren sosu ile yapilmis ganaj. Aslinda belki seker hamuru daha iyi olurdu ama malzeme bulamadigim icin yapamiyorum. Bu büyük bir sorun benim icin... Bulustugumuzda da sizlere danisacagim konulardan biri bu... Neyse cok uzattim gene, sevgilerimle öpüyorum...

nurgülün dünyası dedi ki...

Çok nefis görünüyor ellerinize sağlık

Sevgi Küçük dedi ki...

ellerine sağlık. patlıcanı da pek severim. ikisi bir arada daha da güzel olmuş :)

Chaplin cafe(BURCU) dedi ki...

Patlıcan ve makarna çok yakışıyor eminim süper olmuştur.
Ellerine sağlık!

Tijen dedi ki...

Bende de var bir patlıcanlı makarna tarifi, ne çok severim, ama çok zamandır yapmadım, yaza artık Serap'cığım!

aysegul dedi ki...

Serap ablacım,bu tarifinin benzerini İtalya
Toskana'da yemiştim,yanınada da tabii Vino Nobile kırmızı şarabından içmiştim :DDD

Siena'dada''pici''(baharat soslu ve yumurtalı)yemiştim.
Patlıcanlısını anneciğime yaptırmalıyım.

Ay sonu toplantısına katılacağım :P

Sevgilerrr

meleginmarifetleri dedi ki...

Oyyyyy harika birgörüntü bu nefiiis ellerine sağlık..

bir dilim bir tutam dedi ki...

Aysegülcüm inanamiyorum!demekki taaa Istanbulardan Almanyaya toplantiya geleceksin.Vallahi bravo derim.
Kalacak yer ayarladin mi bari?Birde sevime haber verirsen iyiolur.

kalpkurabiye dedi ki...

müthiş büyüleyici bir görüntü ellerinize sağlık harika olmuşş

orece dedi ki...

nasıl şahane görünüyor bu böyle ellerine sağlık

durutarifler dedi ki...

Yine hamaratlıklar sergilenmiş.Sunum harika olmuş ellerine sağlık.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

merhaba cok şık görunuyor yaptıklarınız.ellerinize sağlık.hepsı bırbırınden guzel görunuyor.izlemeye aldım blogunuzu bende beklerım sevgiler