17.1.10

peynirli ton


PEYNIRLI TON
Malzemeler:
500 -600 g ton baligi
2 sogan
3 corba kasigi yag
2 corba kasigi un
1 bardak süt
1 bardak cedar peyniri rendesi
3 corba kasigi galeta unu ve bir iki domates
Maydonoz,karabiber,kekik
Yapilisi:
Sogani yemeklik dograyin ve yagda kavurun.Unu ilave edin tekrar biraz kavurun.Sütü ekleyin.Peynirin yarisini katin.Konserve ton baliklarini süzün ve bu karisima ekleyin.Maydonozlari incecik kesin baliga karistirin.
Yagladiginiz firina dayanikli bir kaba veya tepsiye  bu karisimi dökün.
Üzerine galeta ununu ,peyniri serpin.Domates dilimlerini dizin,kekik serpin.210 dereceli firinda 20 dakika pisirin.
Salata esliginde ikram edin..!

15 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Çok nefis görünüyor.İlk defa bu tarifi gördüm.Mutlaka deneyeceğim.Sevgiler.MİNE

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ellerine sağlık serapcığım.
aşağıdaki güzelde bana öyle bir bakıştaki !! :)))

kalpkurabiye dedi ki...

serap hanım ellerinize sağlıkk harika olmuş bende deneyeceğim..

MUTFAKISTAN dedi ki...

Cok guzel gorunuyor
Ellerine saglik
Sevgiler

Esra dedi ki...

süper bir görüntü,eminim tadı da mükemmeldir...eline sağlık
bu arada sana ödülüm var bir ara uğrarsan sevinirim
sevgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Minecim bende ilk defa yaptim.ve cok begendim.

Nunucum tesekür ederim canim...Iyi bir hafta gecirmen dilegi ile...


Esracim ödül icin tesekkür ederim.Berlinden kocaman sevgilerimi yolluyorum.

Denizcim tesekkürler,sevgiler

Sevgili Filiz güzel yorumun icin tesekkürlr.

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımm çok nefis gözüküyor canım ya...

Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle..:)

Adsız dedi ki...

ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYORLAR CANIM, ..ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER..

Esra dedi ki...

Çok güzel gözüküyor,emeğine ellerine sağlık..

durutarifler dedi ki...

AAA hiç duymadım, hiç denemedim. Bunu bir kenara no ettim. Ellerine sağlık. Mutlu haftalar

gulsev dedi ki...

Değişik bir tarif olmuş,elinize saglık.

Unknown dedi ki...

Serapcığım ellerine sağlık muhteşem
olmuş öpüyorum...

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Serap harika görünüyor, senden dergi için tarifleri ve röp. cevaplarını bekliyorum. maillerime de cevap alamadım, merak eetim seni

Gamze dedi ki...

Ellerinize sağlık.ben de denemeyi düşünüyorum.Bu arada bloğumda senin için bir ödül var,kabul edersen çok sevinirim,sevgiler...
http://gatucilezzetleri.blogspot.com/

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Ayy bayıldım ya harikaaa olmuş...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...