11.7.09

eiscafe

Sicak günlerde soguk bir icecek.....iste yapimi cok kolay ve herkesin evinde bulunan malzemelerden hazirlamis Eiscafe yani dondurmali soguk kahve...sevgili Birsel'in etkinligi icin hazirladim...


EISCAFE-dondurmali soguk kahve

Malzemeler:1 kisi icin

125 ml soguk süt(yarim su bardagindan biraz fazla)

2 yemek kasigi Nescafe(granül kahve)

1 veya 2 kasik seker

1 top vanilyali dondurma

Süslemek icin cirpilmis krem santi

kakao

Yapilisi:

Nescafeyi 2-3 yemek kasigi sicak suda eritin.Sekerini katin ve iyice karistirin.Soguk sütü ekleyin.Bardaga bosaltin.Icine 1 top vanilyali dondurmayi atin.Krem santi ile süsleyin.Kakao serpin. Ve hemen servis yapin.


Serap diyor ki..... Renkli kamis ve minik semsilerle süsleyin.

Kahvesini arzuya göre azaltabilirsiniz.Malzemeler bir bardak ve bir kisi icin. Kisi sayisina göre cogaltilabilir...

14 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

MİSS GİBİ MİSS.
ELİNE SAĞLIK SERAPCIĞIM..
İYİ HAFTASONLARI.

Pembe Tatlar dedi ki...

Harika gözüküyor canım ellerine sağlık sunumuna bayıldım:)))
Mutlu hafta sonları:)

Hülya dedi ki...

Oğlum zincir cafelerdeki kahvelere bayılıyor.
Eiscafe'yi O'nun için yapmayı düşünüyorum.
Sevgiler

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok guzel bir tarif, bayildim!!

meleginmarifetleri dedi ki...

SERAPCIM BU SICAKLARDA NE GÜZEL GİDER ANLATAMAM SANA ORALARDA ISINDIMI BİLMEM AMA BİZLER BUHAR OLMAK ÜZEREYİZ VALLAHİ..
ÖPTÜM CANIM BY..

HUYSUZBALIK dedi ki...

Of nefis görünüyor dondurmalı kahven. Ama bol kalorili bana göre ben yine Türk kahvesi ile yetineyim. Ellerine sağlık. Sevgiler...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Nunucum sanada iyi haftasonlari....

Pembe tatlar ziyaretin ve yorumun icin tesekkürler..

Hülyacim bilmem mi??? Bizimkilerde bayiliyorlar zinzir kahvelere....Hem kahvelere hemde fiyatlara...


Düs bahcesi tesekkürler.Sevgiler


Ah Melekcim bir dokun bin ah isit derler!!! ya iste öyle su an 15 derece...Ve bugün carsida cizmeyle dolasan bir sürü insan gördüm desem hava durumunu anlatmis olurmuyum????

gülay dedi ki...

ellerinize sağlık.. hem güzel bir içecek hem de şık sunum olmuş.. diğer tarifleriniz gibi:)

sevgiler

Chaplin cafe(BURCU) dedi ki...

Ya fotoğrafların herbiri birbirinden güzel.Gerçekten de çok başarılılar bence.Soğuk kahve milkshake vesaire süper oluyo yaz sıcağında...
Bir de bunu muzlu kahve(soğuk) ile dene bence.ben geçen yaz yapmıştım süperdi.
Ellerine sağlık!

Adsız dedi ki...

ÇOK LEZZETLİ DURUYOR CANIM ELLERİNE SAĞLIK...TAM YAZ İÇİN BİR LEZZET ...SEVGİLERİMLE

Gönül dedi ki...

hayatım muhteşem görünüyor ellerine sağlık....sunumda süper....benim puanım 10:))))) öpüyorum sevgilerimle

Sevgi Küçük dedi ki...

ellerine sağlık.
burada olmadığım için diğer tariflerinide yeni okudum ve hepsine bayıldım. :)

*kelebekana*-* dedi ki...

merhaba ..ben yalancı su böreği tarifini aldım haberin olsun ..dün yufka almıştım sodada aldım bu gün yapacağım ...

Ilker Erdem dedi ki...

Mutlaka denemek istiyorum. Bu tarz seylere bayilirim. Super goruntu. Sevgiler