6.7.09

Biberiyeli dalinda tavuk şiş


BIBERIYE DALINDA TAVUK ŞIŞ
Biberiyenin tavuga verdigi muhtesem lezzet...!

Malzemeler:
Tavuk gögsü
Biberiye
tuz,karabiber,sarimsak
ve arzuya göre degisik baharatlar
Yapilisi
Biberiyenin yapraklarini dalindan ayirin-Bu iş icin iki parmaginizla yapraklari rahatca siyirabilirsiniz-en üstteki yapraklari koparmayin ki ikram ederken güzel gözüksün.Tavuklari 1 cm lik parcalara kesin ve tuzunu biberini katin.Biberiye dallarina gecirin.Ister tavada ister izgarada pisirin.



Serap diyor ki...! Biberiye dallari cok ince ise 1-2 saat buzlukta beklettikten sonra rahatca etlere saplayabilirsiniz.

16 yorum:

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

biberiyeli tavuk şişler hem çok hoş hemde çok lezzetli görünüyorlar...
ellerine sağlık...

meleginmarifetleri dedi ki...

Vallahi harika olmuş serapcım ellerine sağlık görsellik 10 numara:)

PERİ SOFRASI dedi ki...

Çok güzel bir sunum seçeneği, misafirlerim için süper bir fikir verdiniz bana, teşekkürler, ellerinize sağlık..
Sevgiler..

hunerli dedi ki...

çok şık bir sunum.ellerinize saglık.sevgilerle

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

hem şık hem nefisss görünüyor,
ellerine kollarına sağlık
sevgiler

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

biberiye ye bayilirim! tavukla hic denemedim. ellerine saglik

durutarifler dedi ki...

Muhteşemmmmmm. Süper bir fikir. Bayıldım.
Ellerine sağlık. Biberiyeyi bende et yemeklerinde kullanıyorum.
Ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık sunum ve lez
zet süper öpüyorum...

Pembe Tatlar dedi ki...

Eminim nefis bir tad olmuştur ellerine sağlık canım...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

biberiye kekik fesleğen ve tüm aromatik tatlara aşığım..
çok lezzetli olmalı serapcığım
ne dersin ?
afiyetler olsun canım.
svglr

HUYSUZBALIK dedi ki...

Sunumu çok hoş olmuş. Lezzeti de çok güzeldir eminim. ellerine sağlık. Sevgiler...

tatlilar gülcandan dedi ki...

Ellerinize saglik nefis görünüyor .Asagidaki domateslerede bayildim elinize emeginize saglik sevgiler öptüm.

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

SÜPER BİR LEZZET OLMUŞTUR EMİNİM AY NAR GİBİDE KIZARMIŞ ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLER

*kelebekana*-* dedi ki...

selamm ..ben geldim ..hülya dan gördümde geldim ..iyikide gelmişim ..aman allahım ..o ne güzel resimler ve o ne güzel yaratıcı tarifler baktım kaldım ..arşivini araştırdım ..ben bu konuda uzman değilim ama sanırım profsun ..izlemeye aldım artık hergün buralarda olucam ..aslında rejimdeyim ama dayanamadım geldim ;)).sevgiyle kal..

pelince dedi ki...

Muhteşem olmuş,yatarıcılık süper...
Ellerine sağlık...

Kocaman Sevgiler.

Esradan dedi ki...

selam canım,tadının süüper olduğunu düşünüyorum.ellerinize sağlık.
Hırs bir teknenin, yelkenini şişiren rüzgara benzer. Fazlası tekneyi batırır. Azı da tekneyi olduğu yerde saydırır.