29.9.08

Gül Tatlisi

Buradan herkesin Ramazan bayramini kutluyor,mutlu ve huzurlu günler diliyorum.Beni ziyaret edenlere de bu sirin GÜL TATLISINI ikram ediyorum.Buyrun!



GÜL TATLISI
Malzemeler:
1 cay bardagi eritilmis tereyagi veya margarin
1 cay bardagi yogurt
1 cay bardagi siviyag
1 kabartma tozu
1 paket vanilya sekeri
alabildigi kadar un,
gida boyalari
serbeti:
3 su bardagi seker
3 su bardagi su
1limonun suyu
Yapilisi:
Eritilmis ve ilinmis margarin,yogurt ve siyiyagi karistirin.Kabartma tozunu biraz un ile karistirip eleyerek ekleyin.Vanilya sekerini katin ve karistirin.Un istedikce eleyerek ekleyin.
kulak memesi kivamina gelinceye kadar unu katin.
Hamuru iki büyük-güler icin- bir kücük-yapraklar icin- parcaya bölün ve boyalari ekleyin.
(Ben pembe güller icin kirmizi,sari güller icinde sari,yapraklar icinde yesil toz gida boyasi kullandim.Siz istediginiz farkli renklerde kullanabilirsiniz.
Hamuru merdane yardimi ile unlanmis bir zeminde ince acin.Cay bardagi yardimi ile yuvarlaklar kesin.Sonra bu yuvarlaklari 4 er gruplar halinde yan yana dizin.Dizerken birbirlerinin biraz üstlerine gelmesini saglayin.Müthis tatlilari olan rkadasim Sevim yaparken görüntülemis.Detaylari buradan görebilirsiniz,
Daha sonra bu 4 lü dizilen yuvarlaklari rulo seklinde sarin.Bicak ile ortadan bölün.Böylelikle iki gül elde etmis olacaksiniz.
Yaglanmis firin tepsisine (ben yagli kagit kullandim)dizip orta dereceli firinda pisirin.Üzerlerinin yanmamasina dikkat edin.
Firindan cikinca ilinmis serbeti üzerine dökün.


Nasil? Bu tabaktan bir gül yemek hos olmaz mi?Buyrun!

14 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel duruyor ellerinzie sağlık

reality dedi ki...

Ailece şeker bayramınızı kutlarım.

sunny zngida

şeker pasta dedi ki...

Bayramını en içten dileklerimle kutluyor, 'Şeker' gibi lezzetlerinin devamını diliyorum... Şeker Pasta Banu...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sevgili serap
ömrün bu güzelim güller kadar zarif ve tatlı geçsin.
ailenle beraber nice güzel bayramlar diliyorum.
svglrr cnm

akasyakokusu dedi ki...

Güllerin kokusu aldımda geldim..Hem gülümü aldım hemde tatlımı yedim..
Tşkler ellerinize sağlık..
Bayramınızı kutluyorum nice bayramlara sevgiler..

Begüm dedi ki...

Sevdiklerinle beraber, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar gecirmek dilegiyle... Bayramin kutlu olsun!

Güller süper olmus. Ellerine saglik.

Beyza dedi ki...

Serapcim,
cok degisik ve hos bir tatli olmus. Ellerine saglik.

Iyi bayramlar dilerim.
Sevgiler

SARI PAPATYALAR dedi ki...

mevla bizi affede
bayram o bayram ola
cümle günahlar gide
bayram o bayram ola
bayramınız kutlu olsun sevgiler

Adsız dedi ki...

Gül tatlısı yiyelim,
Ağzımız tatlansın.
Gülü koklayalım,
Gönlümüz şenlensin.
Gül suyu sürelim.
Tenimiz renklensin.
Tasavvufta gül ''aşktır.''
Tanrı aşkıdır...
Leyla ile Mecnunun aşkıdır...
Gül en güzel çiçektir,
Gül SEVDA kokusudur.
Gül gibi bir bayram dilerim SERAP !
Tülay Yılmaz

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim harikasin,muhtesem bir görüntü insan kiyamaz yemege...ellerine saglik

Sevdiklerinizle geçireceginiz güzel bir bayram dilerim...Hayirli Bayramlar...

ÖPTÜM CANIM

Aybike Ceylan dedi ki...

Serap'cigim,
Ellerine saglik. Iyi bayramlar...
Annem ile babam, ayin 19 da buradalar hayirlisi ile, 4 gozle bekliyoruz onlari:))
sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Serap'cigim,
Ne kadar dikkatlisin, evet asimda ev sahibi bendim ama annemler gelecegi icin tam kaism ayinda onlarla kisa bir tura cikacagiz, ilgilenemem diye Ayse ile konudup vazgecttim, daha sonra insallah.
sevg ve selamlar.

Adsız dedi ki...

Serap'cım tatilden döndüm ve hemen bayramını kutlamak istedim.Geç kaldım dimi?Sevgi ile geçtiğini umarım.Sevgi deyince ;

Suyu taşıyan bir ''GÜL'' yaprağına her zaman yer vardır.
Bu sevgiydi ve sevgiye her zaman yer bulunurdu.
Nicedir hayatımızda sevgiye yer bulunmadığını düşündüm.
---------
Bir Polonyo filminde Nazi dönemi anlatılıyordu.
Nazi komutanı güzel bir evi
komutanlık merkezi yapmıştı.
Evin güzel sahibesi üst kata çıkmıştı ve az görünüyordu.
Komutan bu kadına aşık olduğunu anladı ve aralarında şöyle bir konuşma geçti:
-Madam,aşkımız beni zayıf düşürüyor.
-HAYIR KOMUTAN,SEVGİNİZ SİZİ İNSAN YAPIYOR !

--------------------
*İnsan ruhu da doğanın bir parçasıdır ve
doğa gibi boşluk kabul etmez.
*İçinde sevgiyi barındırmayan insan nefretle
dolar ve insanlıktan uzaklaşır.
*İçinde nefreti yaşatan insan yüreğindeki
sevgiyi kovmuştur.
*Artık onu bulması çok zordur ve bunun
ağır bedelini ödeyecektir.
*Sevgisizlik ağır bir yüktür ve insan bundan
kurtulmak için çok kötü şeyler yapar.
*Acımak sevgi değildir,üstünlüğün kabulüdür.
*Hoşgörü sevgi değildir,istemediğine katlanmaktır.
*Bağımlılık sevgi değildir,gereksinmelerin karşılanmasıdır.
*Sevgi,değer vermesini bilmektir.
*Sevgi,yaşama HAKKINI KABUL etmektir.
-------------------------
*Sevgi,varolmaktan kıvanç duymaktır.
*Sevgi,birlikte olmaktan sevinç duymaktır.
*Sevgi,eşitliğin duyumsanmasıdır.
*Sevgi,bütün yapay ayrımların hayattan çıkarılmasıdır.
*Sevgi,emektir-bilinçtir.
*YANİ KISACA SEVGİ İNSAN OLMAKTIR.

Hep sevgiyle kal,
Neşe Kutlutan

Adsız dedi ki...

valla görüntü muhteşem.tadınıda artık sen biliyosun.Ama yapmak lazım onuda ben biliyorum sevgiler