7.4.08

Alti köfte üstü pizza

ALTI KÖFTE-ÜSTÜ PIZZA
1 kg Kiyma
4 yumurta
Bayat ekmek
Sogan rendesi
Tuz,karabiber,maydonoz,kimyon,kekik,kirmizi tatli biber
Üstü icin,
renkli biberler,misir,sogan ,domates,arzuya göre cekirdeksiz siyah zeytin ve kasar peyniri rendesi
Yapilisi:
Firini 180 dereceye getiriyoruz.Bayat ekmekleri islatip suyunu süzüyoruz.Kiyma,rendelenmis sogan,yumurtalar,ekmek ve baharatlari iyice karistiriyoruz.
Bir pasta kalibini yagli kagit ile kapiyoruz.Ben 28 cm capinda bir kalip kullandim.
hazirlanan köfteyi bu kaliba yayiyoruz.
Üstü icin malzemeleri hazirlayip kiymanin üzerine bir güzel yayiyoruz.Kasar rendesi serpip firinda 30 dak. pisiriyoruz.

Kisa bir süre sonra kiyma su birakiyor. Cikarmaya on dakika kala biriken bu suyu- kelepceli kalip kullandigimdan- cok rahatca akitabildim.Ve tekrar firina vererek pismesini sagladim.

20 yorum:

Neşeli Sesler dedi ki...

Ay bu ne değişik şey böle:)
Ellerine sağlık bayıldımmm:)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

cok degisik bir tarif, ellerine saglik canim ...

kocaman sicacik sevgilerimle ..

meleginmarifetleri dedi ki...

Serapcım ne hoş bir buluş bu böyle çocuklara pizza diye köfte yedirmenin bir yolu ellerine sağlık bayıldım.
Benim kermesdeki ürünümü sormuşsun kuğular varya ekler onları ben yaptım nasıl olmuşlar.
Sevgiler öptüm bayy

Eya dedi ki...

Arkadaşıııım ne kadar değişik olmuş bu tarifin.Ellerine sağlık..nefis nefis...

sevgiler

zehra

Adsız dedi ki...

Verdiğin tarif çok işime yarayacak.Önümüzdeki hafta öğle yemeğine misafirlerim var.Bu değişik tarifi yapabilirim.Herkesin hoşuna gidecek bir tarif.Sağolasın.Ellerine sağlık.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sevgili Serap, ellerine sağlık, ne kadar hoş bir tarif; hem köfte hem pizza.. Fotoğraf da çok albenili olmuş :) Bu arada ıspanak hakkında verdiğin bilgi için teşekkürler! Sevgiler

Adsız dedi ki...

nefis bir goruntu
ellerine saglik canim....

www.yenitadlar.blogcu.com

uygarimizlahayat dedi ki...

Serapcımmmmmmm harikaaaaaaaa bir şey buuuu, kesin yapıcam kesinnnn ellerine sağlıkkkk canımmmm....

bir dilim bir tutam dedi ki...

Elif'cim yorumun ve ziyaretin icin tesekkürler.....

Hasret'cim hosgeldin,

Melek'cim dogru tahmin ettim biliyormusun?Yorumdada aslinda belirtcektim unutmusum.Masada elbenili ve en güzel bir onlar vardi cünkü....

Zehra cim tesekkürler,

Cevver hadi bakalim kolay gelsin,


Asli'cim ugradigin icin tesekkürler,

Nurcan tesekkürler,en kisa zamanda sana ugrayacagim,


Ugurböcügüm begendigine sevindim.

Adsız dedi ki...

merhabalar;
serapcığım çok şık bir sunum olmuş.hemde nasıl lezzetli olduğu her halinden belli.ellerine sağlık canım.
sebilay.

Adsız dedi ki...

canim benim serabim nasil oldun tatlim insallah biraz daha iyi olmusundur hatta ve hatta kurtulmusundur:)) canim benim tekrardan sana çok tesekkur ediyorum o guzelim destegin için,bayildim yaa senin bu tarifine kesin bunu denemeliyim sahane gorunuyor,uffff hacep gelip ordan bir kasik atsam mi? senin bu tariflerine bayiliyorum hep degisik lezzetler, aklina fikrine saglik yaa nasil aklina getiriyon boyle seyleri beceri iste ustalik ister, optum çok iii geceler.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sebilay'cim ugradigin ve yorum birakktigin icin tesekkürler.


Huriye'cim su an ben cok iyiyim.Yatagimi sogumasin diye ilkönce esime sonrada kizima biraktim.Masallah evde 10 gündür hep bir hasta var.....
Ayrica iltifatlarin icin de tesekkürler.Ben degisik ve bana ilginc gelen yemekleri toplarim.Bu blog sayesindede sizlerle paylasiyorum .Biraz faydali oluyorsam Ne mutlu bana!

Selcen Şenocak dedi ki...

Ayyy bu da çok değişik ve güzel bir tarif :)
Ellerine sağlık nefis görünüyor.

Sevgiler...

Semra Altay dedi ki...

Selam,
Harika olmuş.
Ellerine sağlık.
sevgiler

Adsız dedi ki...

Altı pizza,pardon pardon..Altı köfte üstü pizza montajın çok çok
güzel gözüküyor Serapcım.Ellerine
sağlık.Mutlu ve Sağlıklı bir hafta
sonu dilerim.
Sımmsıcak Sevgilerimle,
Neşe Kutlutan

Aybike Ceylan dedi ki...

Cok guzel birsey olmus Serap'cigim,
Ellerine saglik, cok da degisik.

Sevgiler ve guzel bir hafta dileklerimle.

Adsız dedi ki...

Cok degisik ve güzel bir tarif,ellerine saglik.

LaMa dedi ki...

harika bir fikir! harika!

Adsız dedi ki...

Evet sonunda ben de yaptım bu tarifi.Tekrar teşekkür ediyorum canım.Yalnız ben fotoğrafını çekemedim.Misafirlerimin çoğu evime ilk kez geliyordu.Onun için fotoğrafla çok uğraşamadım.Neyse tekrar yapınca resim çekerim.Ama değişik bir tarif oldu.Sayende değişik bir tarifim daha oldu.Sağolasın.

Adsız dedi ki...

serapcigim harika gorünüyor yarin misafirlerime deniyecehim ellerine saglik