9.12.07

Tavuk Rosto -renkli biberli-

birDilimbirtutam_tavuk_kofte_1
RENKLI BIBERLI TAVUK ROSTO
MALZEMELER
500 g tavuk gögsü-cekilmis (ben mutfak robotunda cekiyorum)
2 kasik bezelye
2 yumurta sarisi
Kirmizi,sari ve yesil biber (zar gibi dogranmis)
Tuz ,karabiber, arzuya göre soya sosu
Misir cipsi (Lay'S Taco)
YAPILSI
Cekilmis tavuk gögsüne yumurta sarilari ve baharatlar (soya sosu)eklenip yogurulur.Zedelenmemeleri icin en son bezelye ve biberler eklenir, rulo yapilir.
Etrafina ufalanmis cipsler bulanip180 ° derecelik firinda yarim saat firinda pisirilir.

21 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

cok degisik nefs bir rosto olmus,misafirler icinde cok güzel bir yemek olur,elinie saglik

yaban mersini dedi ki...

ne değişik bir tavuk tarifi olmuş çok beğendim,acaba kuru olmuyor mu biraz.ellerine sağlık.slmlar

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

ÇOK İŞTAH AÇICI GÖRÜNÜYOR. ELLERİNİZE SAĞLIK...

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

merhaba çok güzel bir tarif ellerinize sağlık denencek yarifler listeme ekledim

Adsız dedi ki...

ne hoş , ne değişik bir tarif bu böyle..

ellerinize sağlık.

sıcacık sevgiler...
www.misssgibi.com

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Aysel
Sevgili Baharcicegi
Sevgili Zerrin
Sevgili Ayse26
Yorumlar icin tesekkürler.Bu yemegim agirladigim misfirlerden hep tam not almistir.
Bende seerek yaparim..

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili diyologyemekleri,kuru olmadigini söyleyebilirim.Zaten tavuk gögsü cabuk piser.Fazla bekletmezsen kontrol altinda tutarsan iyi olur.Indirmeye yakin ben bir basii hafif kesiyorum.Pembe ise bir kac dakika daha bekletiyorum.Degilse zaten olmus demektir.

Gönül dedi ki...

valla süper bi tarif olmuşşş deneneceklerlistesine alındı:))) elşlerine sağlıkkk nefiss ...sevgilerimle

Adsız dedi ki...

ellerinize saglik super bir tarif olmus, hemencecik not ettim, çok egendim hem degisik hem besleyici, harikasiniz, sevgiler

meleginmarifetleri dedi ki...

sepabım ne kadar harika görünüyor canım bu böyle tablo gibi ellerine sağlık canım öpüyorum sevgilerimle bayy

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş Serap,Sevgi,Müvit

Adsız dedi ki...

Serap'cığım,
Bu nefis rosto tarifini, nisan ayı
döneminde yayınlamıştın.Defalarca
yaptım,tavuk sever bir aile olarak
sana ne kadar tşekkür etsek azdır.
İyi haftalar dilerim.Gül Atak

Adsız dedi ki...

Sevgili Serap,

Ev ve iş değiştirdiğimden bloklara
uzun süredir uğrayamıyordum.İlk
sizin bloğunuzu açtığımda nostaljik
bir yemekle karşılaşmak beni mutlu
etti.Aşşağıda ki tariflerinizi de
repertuarıma aldım.

Bu arada blogspot'a geçmişsiniz,
hayırlı olsun.

Sevgiyle kalın,Gül Ataman

Adsız dedi ki...

çok güzel değişik bir tarif ellerine sağlık canım

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Gül,tekrar yayinlamamin sebebi istek üzerine oldu.Kuzenim tarifi yeni sitede bulamayinca mecbur kaldim.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Müvit,yorumun icin tesekkürler.Epeydir yoktun....

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Gül, sende yeni bloguma hosgeldin.Sevgiler

Ilker Erdem dedi ki...

cok pratik ve cok lezzetli gorunuyor. ellerine saglik.

yesim`in sofrasi dedi ki...

Merhaba butun tarifler tam bana göre tabak duzenlemeleride profesyonel gözukuyor :-) sevgilerrr

Adsız dedi ki...

sevgili baldizim senden cigköfte tarifi istiyorum yollarsan cok memmun olurum. tabi ki yapmasi benden selamlar.

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok guzel bir tarif bu! Bayildim!:) Sanirim cok kalin sarmamak lazim, pismez yoksa. Fikir icin cok tesekkur ediyorum.