10.11.07

Lavas ekmegi esliginde hindi cigeri



Nedense cigeri cok severim.Her türlüsüne bayilirim.Ama sigir cigerinin temizlenmesi bana cok mesakkatli gelir.Dana cigerini bulmak ise burada cok zor oldugundan bir kac yil önce kesfettigim hindi cigeri sayesinde pek sik yaparim.

Hazir bugün kizlarda yemekte yokken-cigerden nefret ederler-bizde bugün ciger vardi.

Ince zari olmadigindan ve diger cigerlere göre cabuk pistiginden , ister patates püresi esliginde dilim dilim kizartilarak, ister arnavut cigeri olarak, ister benim bugün yaptigim gibi tavada sotelenerek lavas ekmegi ,maydonoz ve taze sogan ile birlikte car cabuk hos bir menü hazirladim..

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.
Sevgi, Müvit

DAMLA dedi ki...

Hindi ciğeri mi?!....
Hiç denememiştim...
Acaba burada bulabilir miyiz?
Yoksa artık Ocak'da gelince yaparsın di mi kuzenciğim?...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Damlacim sen yeterki iste .....ciger seversen yapmam mi ????oohhhhh sen yeterki gel....

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

slm adaşım:)
hindi ciğeri hiç denemedim denemek lazım nefis görünüyor ellerine sağlık sevgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Adasim hindi cigerini bilen cok az Herkes bilmiyor.Bulabilirsen muhakkak dene,bak sonuctan cok memnu olacaksin.Lokum gibi bisey....

Selcen Şenocak dedi ki...

Sevgili Serap bende ciğeri çok severim ama çok sık yapamıyorum evdekiler yemeyince hindi ciğerinide hiç almadım daha kolay olduğu için kendime özel yapabilirim:) iyide olur :)

Sevgilerimle iyi haftalar...

Adsız dedi ki...

Serapcığım çok başkasın,ne güzel şarkılar bunlar,insan efkarlanıyor.
Tarifin de mükemmel:)Nil Gürgen

Adsız dedi ki...

Sevgili Serap,ne güzel bir hindi
ciğeri tarifi,daha önce hiç yeme-
miştim.
Hayrola kızlar tatildemi? Sevgiler,
Güler Atabek

Baharcicegi dedi ki...

Hindi cigeri nefis görünüyor sunumda güzel olmus elinize saglik

Aybike Ceylan dedi ki...

Serap'cigim,
Bende cigerin her turunu severim, tavuk cigerine de bayilirim ama hindiyi hic denememistim, geliyorum hemen tadmaya bitmediyse:)

Sevgilerimi gonderiyorum ve iyi bir hafta diliyorum

bir dilim bir tutam dedi ki...

Aybike,cim ciger kalmadi ama "ispanak fritta" versem olurmu? Madem tavuk cigerini biliyorsun birde hindiyi dene derim.....Sevgiler.Sarkilari dan biri sana armagan.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Bahar cicegi yorumun icin tesekkürler.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Güler'cim ciger seviyorsan bir de bunu dene derim.Kizlar tatilde degiller.O gün sadece yemege yoktular da bizde firsattan istifa ciger yiyelim dedik.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Nil,cim parcalari begendigine sevindim.Hani site icinde dolasirken bir hosluk olsun istedim.Sevgi ile kal....

bir dilim bir tutam dedi ki...

Almula bazen sirf evdekiler -genellikle ufaklar-yüzünden bazi yiyeceklerden uzak kaliyoruz.Ama bu yemek sip sak oldugu icin sadece kendime bile hazirliyorum.

Tuba dedi ki...

Valla kim ne derse desin, ben de cigeri sevenlerdenim:)). Ellerine saglik, evdeki hindinin cigerini ben de degerlendireyim bari. Sevgiyle,

bir dilim bir tutam dedi ki...

Tuba,cim yorum icin :-))