10.10.07

Nohut Köftesi

Etkinlik sahibi Serpil'e Cafe gusto sectigi bu güzel konu icin tesekkürler.Büyük bir zevkle etkinligi takip edecegim.Tüm katilanlarin ellerine saglik.
NOHUT KÖFTE
Malzemeler:
1 su bardagi nohut
1 yumurta sarisi
2 yemek kasigi Galete unu1 sogan
Tuz,Karabiber
1 dis sarimsak1 demet maydanoz
Yapilisi:
Nohutlari aksamdan islatin.Ertesi gün yumusayana kadar pisirin.Kabuklarini soyup robottan gecirin.Sogani rendeleyin,ince dogranmis maydonoz ve sarimsagi ekleyin.Yumurta sarisi,galete unu,tuz ve karabiberide katip elinizde köfte sekli verin.-Ben mezelik veya aperatif olsun diye ceviz büyükügünde yaptim-.Kizgin yagda kizartin.

1 yorum:

devince dedi ki...

sayfanızı yeni keşvettim8dondurma etkinliğinden)harika tarifler var.Hangisini denesem şaşırdım,kaldım.Ellerinize sağlık.Not:Bildiğim kadarıyla nohut köftesi arap yemeği sanırım felafelde deniyor.ben içerisine susamda katıyorum.susamlı denemenizi tavsiye ederim