18.10.07

Ciftlik köfte

CIFTLIK KÖFTESI
Malzemeler:500 g kiyma 1 sogan 2 dilim ekmek Maydanoz sarimsak tuz,karabiber,kekik salca ve domates suyu 1 havuc ,1 patates, bir parca kereviz,Biraz bezelye
Yapilisi:Kiyma,maydonoz-ince iyilmis-ufalannis ekmek ici,tuz,karabiber,kekik ve rendelenmis soganin suyu ile köftemi hazirladim.
Findik büyüklügünde yuvarlayip unlu bir tepsiye yaydim.Sivi yagda-isteyen margarin de kullanabilir-köftelerimi hafif kizarttim.
Tencereye biraz sivi yag ekleyip salca ve domates suyunu ve önceden küp küp dogradigim sebzelerimi kattim.
.Suyunu da ayarladiktan sonra sebzelerin pismesine yakin kizartigim köfteleride atip bir iki tasimda beraber kaynattim.

31 yorum:

Aybike Ceylan dedi ki...

Serap'cigim,
Cok mutlu oldum ziyaretine, hayrili olsun oncelikle.
Sonra da hersey ama hersey cok lezizi, ellerine saglik. Her zaman gorusmek uzere, selam ve sevgilerimi gonderiyorum.

Bende hemen ekliyorum seni linklerime.

Adsız dedi ki...

Yeni Blogunuz hayırlı uğurlu olsun.
Bu arada profil sayfanızda ki
resminiz de, çok güzel bir bayansınız;yani adınız gibi Tatlı
Bir Serap'sınız...Sevgiler-Başarılar,Ayşegül Pırlanta

Adsız dedi ki...

Blok Çok Güzel olmuş Serap.
Sevgi,Müvit

Adsız dedi ki...

Sevgili Serap Ablacığım,yeni bloğu-
nuz hayırlı olsun.İlkdefa resminizi
gördüm;ne kadar güzel,duygu yüklü,
anlamlı bir yüzünüz var:)Sizi çok
seviyoruz.Tekrar hayırlı olsun.
Sevgi ve Saygılarımla,Melis

Adsız dedi ki...

Serap'cığım köfte tarifin çok güzel
ve lezzetli gözüküyor. Bu ara da
ben kekimi alıp çay içmeye geldim..
Yeni adresin hayırlı olsun canım.
Sevgiyle kal,Naciye Özkasım

Adsız dedi ki...

Serapcığım öncelikle yeni siten
hayırlı olsun.Resminden çok etkilendim,ne kadar hoş bir hanım-
sınız.Beni çaya kabul edermisin?
Buarada köftenden de yeriz:))
Sevgiler,Özlem Su

Hülya YILMAZ dedi ki...

Sevgili Serap nihayet merakımı giderdin. Senden iki yorum geldi ama yalnızca adın görünüyor, sanırım blogcuda idin, adreslemiyor. Ben de Serap hangi Serap acaba diyordum... Meğer bana picasa öğreten Serap'mış!..
Yeni sayfan, yeni düzen çok güzel olmuş. Sık sık uğrayacağım...
Sevgiler,

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Aybike,
sevgili Aysegül,
sevgili Melis
ve sevgili Müvit,
Hosgeldiniz

bir dilim bir tutam dedi ki...

Naciye sende hosgeldin.Kekn icin tesekkürler.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Özlem,cim ne demek buyur.Köftedende alabilirsin.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Hülya'cim Merhabalar.Blogcuya da yorum birakmak da ayri bir sorun.Iyi ki ayrilmisim.

Adsız dedi ki...

Selam,
Hayırlı olsun.Açıkçası bende blogcudan çok sıkıldım blogspota geçmek istiyorum ama eski tariflerimi nasıl aktarıcam diye düşünüyorum. Sen nasıl yaptın?
Bu arada tariflerin çok güzel ellerine sağlık.
Sevgiler.
www.blogcu.com/semraninmutfagi

Tijen dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun Serap'cığım,
Ben de hemen düzelteyim adres bilgisini. Ellerine sağlık!

kekik dedi ki...

Hayırlı olsun, yenilik iyidir her zaman.. Ben de bekliyorum, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Serap'cigim sayfani actim sasirdim.
Blospota gecmissin,daha iyiymi olmus.Hayirlisi olmus.Fotograftaki
guzel genc kiz,buyuk kizinmi?Cok
hos bir kiz masallah.Hoscakal simdilik,opuyorum.Hale Seckin (NY)

Figen Karavas dedi ki...

Serap cımhayırlı olsun yeni sayfan, cok guzel olmus cok begendim.
Yeni sayfanı ekledim linkleirmize, sevgilerimle,

Figen

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Merhaba, hayırlı olsun yeni blogun. Çok sevindim taşındığına, zira son zamanlarda blogcu.com'a girmek için dakikalarca uğraşıyordum. Bende düzelttim adresini linklerden!

Yaren dedi ki...

Hayirli olsun yeni blogun.Ciftlik köftesi cok harika görünüyor.Ne güzel bol köfteli yapmisin.Ellerine saglik

keskinli dedi ki...

selamlar
blogun hayirli olsun ben keskinli burdaki adiyla ikizlerin annesi yani benimde blogspotta sayfam var ikisini birlikte idare ediyorum burdaki adresimi yazayim
http://ikizlerinannesi-ikizlerinannesi.blogspot.com

Adsız dedi ki...

merhaba serapcığım yeni bir blogda
yine güzel tarifler gelecek..tebdili mekanda keramet
vardır,hayırlı olsun.pınar tugsavul

Adsız dedi ki...

canım hayırlı olsun blogcular yavaş yavaş blopspota geçiyor bende geçsem yapabilirmiyim bilemiyorum kolaymı resim eklemek falan kolay gelsin

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sibel'cim bilhassa resim eklemek cok kolay.Bir iki saniye sürüyor.Veeee kücültmeyide kendi otomatik yapiyor.Eh daha ne isteyebilirim ki.....

bir dilim bir tutam dedi ki...

Hale'cim Fotograftaki benim."Genc kiz" icinde ayrica tesekkürler..

bir dilim bir tutam dedi ki...

Pinar'cim iyi dileklerin icin tesekkürler....Iyi hafta sonu diliyorum.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Nazifecim, bende gelen yorumlari degerlendirerek bir an evvel blogspota gectim.Niyetim aslinda daha sonra idi.Ama giremiyoruz,zor oluyor gibi sikayetler gelince ve yorumlarda azalma olunca hafta sonu acele tasindim.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Figen'cim beni yanliz birakmayip ilk günümde bol bol ziyaretime geldiginiz icin tesekkürler.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Keskinli,sana tesekkürler.Diger adresini de kaydettim.Iyi günler.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Semracim aslinda yorumuna dün cevap yazmistim ama ilk günün heyecani ve acemilik ile birlikte herhalde bir yanlislik oldu.Blogspot gercektende blogcuya nazaran cocuk oyuncagi gibi birsey.Yada blogcuda ki sorunlardan sonra bana mi öyle geldi acaba??hiiii.
Yok yok resim eklemek filan cok basit.Göz acip kapayincaya kadar resim yükleniyor.Hemde kendi kücülterek.Mesela bu olay blogcu da yoktu öyle degi mi?
Yorumlari onaylamak ta cok rahat...
Nasil gectim sorusuna gelice...
Blogumdaki resimleri( Eski bilgisayarimda oldugu icin ) ayri dosya acarak oraya kayit ettim.Sonra teker teker tariflerimi kopyaladim.Blogspotta ise ilk önce resimi yükleyip sonra kopyaladigim tarifi yapistirdim.Son kontrolu yapip görüntüledim.Bir iki günümü aldi ama degdi.

serinmavi dedi ki...

Hayırlı olsun yeni blogun canım,hoşgeldin aramıza :)

bir dilim bir tutam dedi ki...

Serinmavi ziyaretin icin tesekkürler.

Dilek'ce dedi ki...

Sevgili Serapcigim, yeni adresin hayirli olsun! Bol paylasimlarda görüsmek üzere,
Sevgiler
Dilek