2.5.07

RENKLI KESME SEKERLER

RENKLI KESME SEKERLER
Anneler günü yaklasiyor.!!!!!!
Bu güzel sekerleri hazirlayip annelerinize armagan etmek istermisiniz?
Hazirlamasi cok eglenceli ......
Cabuk ve kolay.
Bunlari yaparken hem egleniyorsunuz hemde renk terapisi yapiyorsunuz.
Hatta cocuklarinizla birlikte hazirlayip,onlar icin anneanne veya babaannelere hos bir sekilde paketleyip hediye edebilirsiniz.
Ne mi lazim?????
Sadece seker ve gida boyasi.....
Buyrun yapalim.
MALZEMELER:
Toz Seker
Gida boyasi (kirmizi,sari,yesil,mavi)
YAPILISI:
100 g tozseker (1 caybardagi dolusu)

1 cay kasigi su (suyu temkinli yani damla damla koyup sürekli karistirin)ve biraz gida boyasi katip seker erimeden SADECE birbirine yapismasini sagliyoruz.
Sonra buz kaliplarina kasik yardimi ile koyup iyice bastiriyoruz.
1 gece kurumasi icin bekliyoruz.Sonra kaliplari ters cevirip buz cikartir gibi sekerleri cikarip birazda böyle kurutuyoruz.
Artik caya ,kahveye konmasi icin hazir.
Benim buz kaliplarim büyük oldugundan ve kare sekiller istemedigimden ,elimde bulunan Pralin kaplarindan yararlandim.Hemde boyutlari ileride kullanilacaklari icin makul bicimde idi.
Bugün carsilarda silikondan ve farkli bicimlerde(Kalp,yildiz,ay) buz kaliplari var.Bunlardan birer tane bulundurmak ta yarar var.
Cünkü böyle sekerler her zaman lazim olabilir.
Sevgililer Günü Babalar Günü Dogum Günü vs
Benim elimde bu dört renk vardi .Mor renk icin kirmizi ve maviyi karistirdim.
ayrica buradaki gida boyalari sivi oldugundan hic su eklemeyip sadece boyayi kattim.
Size eglenceli dakikalar.....



2 yorum:

hanimelipasta.com dedi ki...

çok yaratıcı valla helal olsun. Bayıldım bu fikre ellerinize sağlık.
Hülya
www.hanimelipasta.com

Adsız dedi ki...

Serapcim bunlarin hepside cok guzel gorunuyor.Hangisini deneyecemi sasirdim ellerine sahlik.sevim