17.2.14

Kahve soslu kestane tatlisi

KAHVE SOSLU KESTANE TATLISI
12596398533_b4846aa76a_c

Sizlerle bugun cok kolay  bir tatlı tarifini paylaşacağım..Evimde sürekli bulundurduğum haşlanmış kestane ve Ramazan disinda da bolca yedigimiz hurma olunca 10 dakikada sahane bir tatli hazirlayabilirsiniz..

Malzemeler:

1 avuç haşlanmış kestane
1 avuç çekirdeğı çıkarılmış hurma
1 kaşık bal
1 çay bardağı krema
1 çay kasığı türk kahvesi
1 kaşık tereyağı
süslemek için ceviz

Yapılışı:

Türk kahvesini pişirip bir kenarda bekletin
Tavada tereyağını eritip  kestaneleri  ve ikiye ayrılmış hurmalari bir iki çevirin..
Balı ve kremayi ekleyin…
Kahveyi telvesiz olacak şekilde yavaş yavaş ilave edin
1-2 çevirin.Hepsi bukadar..
Servis ederken ceviz serpin..


Serap diyor ki...Yazın bir top vanilyali dondurma eşliginde de çıkarmayı düsünüyorum

12596733504_8d8ff9c8e6_z

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Süper görünüyor ellerinize sağlık.

Hunerlieller dedi ki...

Çok degişik ve lezzetli bir tarif oldugu belli.elinize saglk.

Unknown dedi ki...

Bu nasil guzel bir tatli nadil guzel tarifler bayildim

Takip etmek istiyorum ama edwmiyorum:(((

kalpkurabiye dedi ki...

ziyaretine ancak dönebildim ablacım..
ne iyi ettin de geldin :)
afiyetle kal..